Achizitie publica - Furnizare cartuse de tonere pentru fotocopiatoare, imprimante, faxuri, piese si accesorii aferente
Detaliu pentru invitatia numarul 328622
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328622/01.06.2012
Denumire contract: Furnizare cartuse de tonere pentru fotocopiatoare, imprimante, faxuri, piese si accesorii aferente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPIA - CENTRUL JUDETEAN BUZAUCod fiscal: 23122511, Adresa: BUZAU, SOSEAUA SPATARULUI NR. 7, Buzau, Telefon: +40 238716153, Fax: +40 238716153
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BUZAU, SOSEAUA SPATARULUI NR. 7, Buzau, Romania, cod postal: 120210, telefon: +40 238716153, fax: +40 238716153, persoana de contact: Bogdan Banciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: APIA Centrul Judetean Buzau, sos Spatarului nr. 7, mun. Buzau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartuse de tonere pentru fotocopiatoare, imprimante, faxuri, piese si accesorii aferente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru in baza caruia sa vor semna contracte subsecvente, este de furnizare a consumabilelor sub forma de tonere si piese si accesorii aferente echipamentelor IT de listare din cadrul APIA Centrul Judetean Buzau. Aceste consumabile sunt de tipul : tonerelor, fotoconductorilor, drum unit, fuser pentru echipamentele care sunt specificate in anexa la caietul de sarcini disponibila din seap.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 1500 lei. Aceasta se va constitui sub unul din instrumentele prevazute in art 86 alin 1 din HG 925/2006. Garantia de participare se poate constitui si prin scrisoare de garantie bancara dupa modelul formularului 4 din sectiunea formulare disponibila in seap. Documentul prin care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie si orice imputernicire a unui reprezentant al ofertantului de a participa la sedinta de deschidere nu vor fi incluse in plicul ce contine ofertele, ci in afara coletului, fiind prezentate separat. In cazul unei asocieri scrisoarea de garantie bancara va fi emisa de liderul asociatiei. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM se va atasa la garantia de participare si documentul ce atesta statutul de IMM. Valabilitatea garantiei de participare va fi de min 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei de participare vor fi respinse ca inacceptabile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A) Se solicita neancadrarea in prevederile art 180, art.181, art 69 indice 1 din OUG 34/2006.1. Ofertantul trebuie sa completeze formuarul 4.1.1. privind eligibilitatea, disponibil in sectiunea formulare si atasat in seap. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Se solicita neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 si pentru tertul sustinator conform art 19 si 20 din Legea 279/2011.2. Ofertantul este obligat sa completeze formularul 4.1.2 privind calitatea de participant la procedura. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Aceasta cerinta este obligatorie si pentru subcontractant.3. In cazul persoanelor juridice straine se va completa formularul 4.2.24.Ofertantul este obligat sa completeze formularul 4.1.3 privind neancadrarea in prev. art. 69 indice1din OUG 34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante APIA Cj Buzau, in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizareaprocedurii de atribuire a acordului cadru de furnizare tonere sunt : Claudia Stelea - director executiv, Adriana ALina Tinta - sef serviciu economic recuperare debite, Ioana Sibiescu - sef birou IT, Dumitru Anghel - consilier atributii juridice, Bogdan Banciu - responsabil achizitii publice.B) Se vor solicita certificat fiscal din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii scadente aferente lunii anterioare celei in care se depun ofertele, la bugetul local si la bugetul general consolidat. Documentele pot fi prezentate si in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.C) Ofertantii sunt obligati sa prezinte certificatul de participare cu oferta independenta in conformitate cu modelul anexat la sectiunea formulare din seap. - formularul 5 din sectiunea "formulare" Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial care sa ateste faptul ca ofertantulare in obiectul de activitate si codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei. Documentele pot fi prezentate si in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul obiectului contractului, pe ultimii 3 ani sa fie in cuantumde minimum 30000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). Se va prezenta copie de pe cel putin un contract/copie de pe partile relevante dintr-un contract de furnizare consumabile pentru echipamentele IT de listare/imprimare. StandardISO 9001 in domeniul comertului/productiei de consumabile pentru echipamentele IT.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:10