Achizitie publica - Furnizare cartuse toner
Detaliu pentru invitatia numarul 326273
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326273/10.05.2012
Denumire contract: Furnizare cartuse toner
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE BUZAUCod fiscal: 3662479, Adresa: Mun. Buzau, Str. Unirii, nr 209, Buzau, Telefon: 0238402419, Fax: 0238718877
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Autoritate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartuse toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare cartuse de toner
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 97, 930 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
?Cuantumul gar.de particip.in suma fixa, suma care nu poate depasi 2% din val. estimata a contract.de achiz. publica este :1900 ron;?Per.de valab.a gar.de particip.va fi cel putin egala cu per. minima de valab.a ofertei: 60 de zile de la data depunerii ofertelor, inclusiv;?Modul de constituire a gar.de particip.: 1.Printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in original: in limba romana sau in limba in care a fost emis, insotit de traducere legalizata in limba romana.2.Prin virament bancar: cont: RO 85TREZ1665005XXX000314 deschis la Trezoreria Municipiului ;3.Prin depunere de numerar la casieria unitatii: luni-joi 8, 30-16, 00 , vineri -8, 30-16, 00In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM-urilor, pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu modificarile in vigoare la data prezenta, incadrarea in plafoanele referitoarela numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anualaneta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din OGR nr.27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Pentru a putea fi considerata indeplinita cerinta privind constituireagarantiei de participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor, aceasta sa fietransmisa ?in original?. Garantia de participare in original se depune la sediul D.G.F.P. Buzau, str. Unirii , nr. 209 pana la data de depunere aofertelor precizata in invitatia de participareora 15.00. Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei pentru participare in original vor fi respinse.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin Presedinte ANRMAP nr. 314/2010 - Formular 1Declaratieprivindeligibilitatea-(Formular 2)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Formular 3)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului (formular eliberat de DGFP)si bugetele locale (formular tip eliberat de Consiliul Local)din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006-Formular 9Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Liviu Constantin Ilie, Radu Iuliana, Mafteiu Dorian, Moiseanu Adina, Ghioca Camelita, Patulea Nicoleta, Padurea Adriana, Sumanariu Constantin, Rafira Janina ?Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele Teritoriale, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.?Pentru persoane fizice romane: Autorizare de functionare sau orice alte documente justificative din care sarezulte ca are capacitate de exercitare a activitatii.?Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe va prezenta fisa de informatii generale cu declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (Formularul 4), Bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competentesau bilant contabil aferent exercitiilor financiare la data de31.12.2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Formular 5, Recomandari/acte constatatoareLivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de catre beneficiarii ai caror contracte au fost prezentate in lista (una). Certificat care face dovada standardului de asigurare a calitatii-certificat ISO 9001 sau echivalentSe vor prezenta certificatele in original, copie legalizatasau copie lizibila semnata si stampilata de operatorul economic pentru ?conformitate? cu originalul. Nu se admit societati in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 15:48