Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare cartuse toner pentru imprimante si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 326532
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL CLUJ
Numar invitatie: 326532/14.05.2012
Denumire contract: Furnizare cartuse toner pentru imprimante si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL CLUJCod fiscal: 4565300, Adresa: Cluj Napoca, Str. Nirajului, Bloc P3, ap.5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264431965, Fax: 0264431965
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cluj Napoca, Str. Calea Dorobantilor, nr. 2 - 4, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400117, telefon: +40 264431965, fax: +40 264431965, persoana de contact: Tribunalul Cluj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca, Str. Calea Dorobantilor, nr. 2 - 4, Cluj-Napoca, Romania, cam.124 (Sala de consiliu).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cartuse toner pentru imprimante si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartuse toner conform specificatiilor din caietul de sarcini.Valoarea pana la 31.12.2012 este de 170420 lei iar valoarea pana la 30.04.2013 este 198000 lei.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1704.20 lei, art.278 indice 1, lit. a) OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei va fi egala cu cea a ofertei (60 zile incepand cu term lim.de dep. a ofertelor). Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006 : fie sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (se va folosi ca model Formularul nr. 3) in favoarea Tribunalului Cluj , fie prin ordin de plata in contul nr. RO83TREZ2165005XXX006853 deschis pe seama Tribunalului Cluj la Trezoreria Municipiului Cluj Napoca , cod fiscal 4565300, fie numerar la casieria unitatii. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada conform art. 86 alin 3 lit. b ca plata garantiei se va face neconditionat , respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, c) in urma respingerii ca nefondata, in conditiile art. 2781 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor a contestatiei formulate in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1000 LEI. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea docum. prevazute in Legea 346/2004), garantia se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratii cu privire la eligibilitate : -Declaratie care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006- formular 12A-Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006- formular 12B-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1OUG 34/2006;
-Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Siserman Sorina; Presedinte Tribunalul Cluj - ordonator tertiar- Luca Emese - Vicepresedinte Tribunal Cluj - ordonator tertiar- Radulescu Alexandrina - Vicepresedinte Tribunal Cluj - ordonator- Marginean Alexandru - Manager Tribunal Cluj responsabil achizitii-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(cf.Ordin ANRMAP Nr.314/2010)-Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, formular atasat .-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele, la bugetul general consolidat, in original/copie legalizata/ xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata - pentru persoanele juridice romane sau-Documente edificatoare prin care sa se dovedeasca forma de inregistreare ca persoana fizica sau juridica pentru persoanele juridice straine.(documentele prezentate in traducere legalizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Livrarea de produse similare din ultimii3 ani.Se solicita o recomandare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP anexa la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer