Achizitie publica - FURNIZARE CEAI PLANTE
Detaliu pentru invitatia numarul 327154
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327154/17.05.2012
Denumire contract: FURNIZARE CEAI PLANTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL TG.JIUCod fiscal: RO 24910259, Adresa: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Telefon: +40 0253216290, Fax: +40 0253219438
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Alecsandri, nr. 23, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253216290, fax: +40 0253219438, persoana de contact: EPURE VASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CEAI PLANTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare ceai plante in cantitate de minim 183 kg - maxim 219 kg
II.1.6) CPV: 15863000-5 - Ceai (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 628 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ceai plante -50lei .Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod constit: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, deschis la Trezoreria Tg-Jiu. Neconstituirea garantiei de participare la deschiderea documentelor de calificre, duce la respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Modalit.constit.: conf.art.90 din HG 925/2006, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO20TREZ3365005XXX001905, CIF 4246378, deschis la Trezoreria Tg-Jiu.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl. "Certificat de participare cu oferta independenta"- conform formularului atasat.-Decl.privind eligibilitatea (neincadrarea in preved.art.180 din OUG 34/2006)- conform formularului atasat-Decl.privind neincadrarea oper.econ.particip. in situatiile prev. la art.181 din OUG 34/2006- conform formularului atasat-Decl.priv.neincadrarea in preved.art. 69ยน din OUG 34/2006- conform formularului atasat .Persoane cu functie de decizie: director Ion Popescu, contabil sef Iacob Irina, responsabil viza CFP SirbuAnca. Certificat constatator detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare) al judetului unde firma isi are sediul privind date de identificare ale societatii, filialele, sucursalele, puncte de lucru, administratori, reprezentanti, imputerniciti, durata societatii, actionari/asociati, obiect de activitate (cod CAEN), mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc, care se va prezenta in original/copie legalizata/autentificata sau copie lizibila, cu mentiunea , ,conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul Penitenciarului Tg-Jiu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:20