Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CIOCANELE SI FICAT PUI


Detaliu pentru invitatia numarul 332921
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campina
Numar invitatie: 332921/02.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE CIOCANELESI FICAT PUI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CampinaCod fiscal: 2845818, Adresa: bd. Carol I nr.117, Campina, Telefon: 0722734886, Fax: 0244 335989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CIOCANELESI FICAT PUI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Nr. crt Denumire produs U/M Cantitate1 Pulpe inferioare de pui Kg 8.0002 Ficat pui congelatKg240Din care-pulpe- 4000 kg pentru 4 luni, septembrie-decembrie 2012 si 4000 kg pentru 4 luni, ianuarie-aprilie 2013.Din care-ficat pui-120 kg pentru 4 luni, iulie-decembrie 2012 si 120 kg pentru 4 luni, ianuarie-aprilie 2013.Suplimenatrea cantitatilor de produse pentru anul 2013, este conditionat de existente surselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 81, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 810 ron si se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07trez5225006xxx002294), CUI 2845818. Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul G, din sectiunea formulare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respective 90 de zile de la termenul limita de depunere a oferetlor. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare a)intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv 1% din aceasta valoare, conform prev.art.278^1 alin 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.OBSERVATII: Pana la data limita de depunere a ofertelor, ofertantii au obligatia de a trimite in original scrisoarea de garantie bancara.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din val. fara tva a contractului incheiat si poate fi constituita in maxim 5 zile de la incheierea contractului. Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -prezentare formular A- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular B- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie "conform cu originalul".Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie "conform cu originalul".-prezentare formular D- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Alexandru Matei, dr.Elena Dumitrescu, as.sef igiena Liliana Bulearca, as.med.dietetician Madalina Iarca, mag.Bontas Dan, ec.Carmen Anghel, ec.Camelia Sava, jr. Larisa Visan.-prezentare formar C- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010-declaratie privind calitatea de participant la procedura-prezentare formular G 1.Certificat constatator cu anexele vizate la zi, emise de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca : domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul inoriginal/copie legalizata.2.Autorizatia sanitara de functionare ? emisa de MinisterulSanatatii ? Directia de Sanatate Publica.Acest document se solicita in baza prevederilor H.G.573/2002 ? Anexa 23.Document de inregistare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor, din care sa reiasa ca unitatea isi desfasoara urmatoarele activitati: depozitarea, transportul catre consumatorul final si vanzarea numai prin comanda prin internet de alimente de origine animala si nonanimala ambalate si/sau preambalate de producator.Acest document se solicita in baza prevederilor HG573/2002 anexa 3
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport special destinata pentru transportul produselor ofertate, Buletine de analize acreditate de un laborator de analize sau prezentarea de certificate de calitate ori declaratie de conformitate. ISO 22000:2005 sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.08.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer