Achizitie publica - Furnizare Clor lichid
Detaliu pentru invitatia numarul 321628
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321628/09.03.2012
Denumire contract: Furnizare Clor lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania de Apa Somes S.A.Cod fiscal: R 201217, Adresa: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264430050, Fax: +40 264430886
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400604, telefon: +40 264430050, fax: +40 264430886, Serviciul Achizitii.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. Compania de Apa Somes S.A., B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Cluj-Napoca. etaj 1, camera 3.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Clor lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Clorul pentru care urmeaza sa se incheie un acord-cadru de furnizare, va fi utilizat inprocesul de tratare a apei in statiileamplasate in comuna Gilau, jud.Cluj si la acumularea Varsolt, jud.Salaj.Verificarea inainte de incarcare cu clor a recipientelor, precum si repararea acestora, daca este cazul, sunt conditii obligatorii, motiv pentru care in cadrul acordului-cadru vor fi incluse si aceste servicii.
II.1.6) CPV: 24312000-4 - Halogenuri metalice, hipocloriti, clorati si perclorati (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 386, 832 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.000 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 de zile, incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participaretrebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: depunere directa la casieria S.C.CAS S.A. sau prin una din modalitatile prevazute la art.86, alin.(1) din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, aceasta se depune in contul IBAN RO28 RNCB 0106 0007 6744 0001 deschis la BCR filiala Cluj-Napoca de catre Compania de Apa Somes S.A.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(IMM)-(Formular nr. 12).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr.4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 a operatorului economic/tertului sustinator(Formularul nr.6a)Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta.(Formularul nr.7).Certificatul de Atestare Fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata a lunii anterioare datei limita de depunere a ofertei.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8).Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de incheiere a acordului-cadru care are ca obiect, , Furnizare Clor lichid, , sunt: Dorin Ciataras, Rodica Filip, Calin Neamtu, Doina Ivan, Maria Calatan, Gabriela Gabor.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare operator va trebui sa prezinte si sa indeplineasca cerintele prevazute la III.2.1.a).Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara si/sau tehnica si profesionala a unui tert sustinator atunci tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, 181( lit.a, c1 si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006.In acest sens tertul sustinator va prezenta: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006(Formularul nr.6)Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006 (Formularul nr.6a)Declaratia privind situatia personala (Formularul nr.6a) siDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.(Formularul nr.8). Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul acordului-cadru trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va face dovada ca media cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani este de minim 245.400 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din media cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani, cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, (IMM), In cazul in care operatorul economic sau grupul de operatori economici beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, atunci tertul sustinator va face dovada indeplinirii integrale a cerintei solicitate privind capacitatea economica si financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca in ultimii trei ani a livrat produse similare in valoare de 122.700 lei.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, atunci cerinta va fi indeplinita, prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Avizul sanitar pentru produsul ofertat, conform prevederilor Ordinului Ministerului sanatatii nr. 536/1997 cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii 458/2002 privind calitatea apei potabile., Autorizatie integrata de mediu, conform prevederilor OUG nr. 152/2005 privind prevenirea si controlul integrat al poluarii , respectiv OUG 195/2005 privind protectia mediului., Autorizatie ISCIR, conform prevederilor Legii 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune., Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a avea obligatia legalizarii acestei asocieri.Legalizarea asocierii se va face daca oferta comuna este declarata castigatoare Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.Certificatul ISO 9001:2008, Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001:2008 sau echivalent.In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va fi indeplinita de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara -algoritm de calcul conform caietului de sarcini
Distanta de transport
20
Descriere: Componenta tehnica-algoritm de calcul conform Caietului de sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 19:31