Achizitie publica - Furnizare clorura de calciu macinata
Detaliu pentru invitatia numarul 354506
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354506/08.10.2013
Denumire contract: Furnizare clorura de calciu macinata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. URBAN SERV S.A.Cod fiscal: RO10863076, Adresa: str. 1Decembrie nr.19, Botosani, Telefon: +40 0755084634, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (colectare deseuri nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare clorura de calciu macinata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Clorura de calciu macinata ( concentratie 77%) va fi folosita pentru combaterea poleiului si a ghetii de pe strazile din municipiul Botosani in sezonul rece 2013-2014.Se preconizeaza achizitia unei cantitati de 40 tone in anul 2013 urmand a se suplimenta pana la cantitatea maxima de 400 tone in anul urmator, conform art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata, pana la 31.12.2013, a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora sievalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, pentru care contractul sepoate prelungi cu 3 luni, prin act aditional, in conformitate cu art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006, fara ca pretul sa se modifice, respectiv pana in data de 31.03.2014.Pana la aprobarea bugetului propriu pe anul 2014 in functie de necesarul de clorura de calciu, cantitatea de 40 tone din anul 2013, poate fi suplimentata in anul 2014, respectiv pana in data de 31.03.2014, prin act aditional in conformitate cu art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006, fara ca pretul sa se modifice, pana la nivelul maxim de 400 tone.Dreptul autoritatii contractante de a opta pentru suplimentarea cantitatilor de produse este conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Optiuni: Sunt aplicabile prevederile art.6, alin (3) din H.G. 925/ 2006.
II.1.6) CPV: 24312120-1 - Cloruri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 600 - 526, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1052 lei , pentru IMM-uri 526 lei . Se constituie conform art.86 din HG 925/2006. Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente care dovedesc incadrarea in categoria IMM(cf Legii 346/2004, anexa 1, 2). Pentru operatorii economici straini garantia se poate constitui si in euro sau alta valuta la un curs BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile . Valabilitatea garantie: 30 zile de la data limita de depunere a documentelor. Ofertele care nu au dovada platii garantiei de participare vor fi respinse, cf art 33din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia conform art. 87 din HG.925/2006. Garantia de participare se restituie conform art.88 din HG.925/2006. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar, acesta se va face in contul RO63TREZ1165069XXX000513 deschis la Trezoreria Botosani.Dovada constituirii garantiei de participare se vadepune in SEAP si se va va transmite in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006 ? formular 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? formular 3. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 in OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se va completa formularul 4. Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - se va completa formularul 5.In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute in art.69^1 din O.U.G. 34/ 2006, oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de A.N.A.F. si certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Simion Drelciuc, Elena Leonte, Viorel Negru, Constantin Liviu Toma, Camelia Suster, Angelica Dieaciuc, Iuliana Gheorghiu, Liliana Mirita, Diana Elena Ghinet, Silvia Stoleru, Petru Albert Tanasa, Angela Monacu, Nicolina Chirila, Ioan Sergiu Burlacu, Iulian Gabriel Apotrosoaei, Ion Sorici, Mioara Paula Jurgiu. 1.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, documentul in original /copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In conformitate cu art.185 alin 1 lit c) : Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 52 600 lei (2012, 2011, 2010).Se va completa formularul 6. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conformitate cu art.188 alin 1 lit a) : Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.- formular 7.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 11:28