Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare combustibil


Detaliu pentru invitatia numarul 330291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA MIHAIL KOGALNICEANU
Numar invitatie: 330291/25.06.2012
Denumire contract: Furnizare combustibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHAIL KOGALNICEANUCod fiscal: 4515328, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Telefon: 0241.258787, Fax: 0241.258156
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR.42, Mihail Kogalniceanu, Romania, cod postal: 907195, telefon: +40 241258787, fax: +40 241258156, persoana de contact: VALER IOSIF MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Mihail Kogalniceanu, str.Tudor Vladimirescu nr.42, Comuna M.Kogalniceanu, jud.Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare combustibil: motorina euro 5 - franco depozit achizitor si combustibil auto sub forma de BVCA( benzina fara plumb si motorina euro 5)
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 6800 lei.Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform art.86 alin.1 din HG 925/2006 prin virament bancar ( OP in contul autoritatii contractante RO53TREZ2395006XXX001746, cod fiscal 4515328, deshis la Trezoreria Navodari) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original la deschiderea ofertei. In cazul ofertantilor IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei prevazuta in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul unei contestatii conform art.278 indice 1, alin 1 in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din aceasta suma.
Garantie de buna executie
5% din pretului contractului, fara TVA si se constituie conform art.90 alin 1 din HG 925/2006- in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitateaModalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Operatorul economic trebuie sa completeze si saprezinte Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.2In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Modalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Operatorul economic trebuie sa completeze si saprezinte Declaratie privind neincadrareain prevederile art.181-Formular nr.3In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuie prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: completare Formular nr.4Cerinta nr.4 Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006Modalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Ofertantul va prezenta Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG nr.34/2006.- Formular nr.5In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezintea ceasta declaratie .De asemenea fiecare subcontractant declarat in oferta este obligat sa prezinte aceasta declaratie.Fiecare tert sustinator va prezenta aceasta declaratie. Nota: Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Valer Iosif Muresan-primar, Panfile Elena- secretar, Mihalcea Adela-contabil sef, Pascale Claudia-consilier juridic, Marian Anton-viceprimar ( presedinte comisie), Gheorghe Elena- inspectorspecialitate ( membru comisie), Ghita Liliana - consilier juridic ( membru comisie evaluare), Micu Florin-referent (membru comisie evaluare), Merisanu Anca- consilier juridic ( membru comisie), Pariza Gabriela- inspector (membru rezerva), Stan Mihaela- inspector (membru rezerva), Nedelcu Andrei- referent (membru rezerva), Consilieri Locali: Balamace Gheorghe, Belu Ancuta Daniela, Bocea Ion, Caiali Demiren, Cianca Adela, Cobuz stelian, Caracostea Gheorghe, Paraschiv Liliana, Gartu Dumitru, Gunea Ion, Marian Anton, Stan Banica, Piscanu Cornelia Gabriela, Scupra D.Ion, Scupra V.Ion, Seicahmed Umiran, Panainte ToaderNota: Declaratia se va prezentade catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indepliniresi aplicare in cadrul procedurii: Completare si prezentare declaratie, conform Formularului nr.6In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr.6Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele localedin care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile la bugetulconsolidat al statului, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse in limba romana de traducator autorizat.Documentele se vor prezenta in limba de origine in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii.Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul economic a carei oferta urmeaza a fi declarata castigatoare, va prezenta Certificatul Constatatorin original/ copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta daca acesta a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizicasau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri pe ultimii 3 aniin domeniu de activitate aferent obiectului contractului, Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011 inregistrate la organele competente in copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul?, stampilate si semnate.In cazul in care operatorul economic nu a depus bilantul pe anul 2011 se pot prezenta alte documente disponibile din care sa rezulte indicatorul financiar pentru anul 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse din ultimii 3 ani, Lista cuprinzand numarul de statii de alimentare detinute deofertant in judetul Constanta si in tara., Informatii privind subcontractantii Sistem de management al calitatii conform ISO 9001sau echivalent.Nu se accepta documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatelor solicitate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer