Achizitie publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO (MOTORINA SI BENZINA)
Detaliu pentru invitatia numarul 330366
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330366/25.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO (MOTORINA SI BENZINA)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTICod fiscal: 4283570, Adresa: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Telefon: 318.05.11, Fax: 318.05.54
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050098, telefon: +40 213180511, fax: +40 213180554, persoana de contact: Serviciul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str splaiul independentei 169, sector 5, Bucuresti, Serviciul achizitii publice sala 85
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO (MOTORINA SI BENZINA)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare combustibil auto (motorina si benzina). Furnizarea produselor se va face prin reteaua de distributie a operatorului economic
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 592 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare, reprezinta 1% din valoarea maxima estimata , fara TVA= 5.426, 00 lei- constituita prin virament bancar in cont garantii SUUB ?RO36TREZ7055005XXX000176 ? Trezorerie Sector 5 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unei file cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a sumei solicitate in numerar;In conformitate cu Art. 2781*) - (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului si anume 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei = 4.322 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art. 181 din OUG34/2006;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.G.34/2006 Manager Conf. Dr. Catalin Florin CARSTOIU; Director Financiar-Contabil Ec. Liana SAULEA; Director Medical Prof.Dr. Dragos Vinereanu; Director Ingrijiri As.Pr. Claudia Dobre; Sef Serv. Achiz. Publice Ing.Ec. Madalin Necula Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor-ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informati generale, Bilantului contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse din ultimi 3 ani, Certificat de agreere RAR sau alt organism de certificare al produselor Dovada implementarii si certificarii managementului calitatii conform ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIRECT DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 14:35