Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA


Detaliu pentru invitatia numarul 356072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC HUEDIN
Numar invitatie: 356072/26.11.2013
Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC HUEDINCod fiscal: 4485618, Adresa: Str. SPITALULUI, Nr. 42, Huedin, Telefon: 0264351815, Fax: 0264354175
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. SPITALULUI, Nr. 42, Huedin, Romania, cod postal: 405400, telefon: +40 264351815, fax: +40 264354175, persoana de contact: Farcane Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Orasenesc Huedin, Str. Spitalului, nr. 42, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID PENTRU CENTRALA TERMICA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul cadru si contractele subsecvente vor avea ca obiect furnizarea de combustibil lichid pentru incalzirea termica si furnizarea apei calde la sediul Spitalului Orasenesc Huedin
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 - 490, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.900.0 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (45 de zile de la data limita de primire a ofertelor.)Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 din HGRnr.925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Autoritatatea contractanta accepta inclusiv depunerea sumei prin OP in contul: RO17TREZ2215006XXX001182 deschis la Trezoreria Huedin sau in numerar la casieria unitatii.Garantia de participare poate fi depusa si in valuta. Echivalenta leu/valuta se va facela cursul BNRdin data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior. Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere conform Anexei 1 la Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HGRnr. 925/2006 sau partial in conformitate cu art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Restituirea garantiei se face conform art.88 sectiunea I, capitolul VII din HGR nr.925/2006. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor conf. art.86, alin 6 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, in forma, termenul sau cuantumul solicitat vor fi respinse ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se constituieprin: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa in conditiile legii de societate bancara sau de o societate de asigurari, conform prevederilor art.90 alin. 1 din HGR nr. 925/2006, actualizata.; - Ordin de plata sau fila CEC in contul Spitalului Orasenesc Huedin RO17TREZ2215006XXX001182 deschis la Trezoreria Huedin; - prin depunerea sumei la casieria autoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de buna executie va fi de 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 91, din HGR nr.925/2006 si se va restituiin conformitate cu art.92 din HGR nr. 925/2006. Data la care se face echivalenta leu/euro este ziua urmatoare publicarii invitatiei de participare, informatie necesara pentru eventualitatea in care se prezinta la procedura de atribuire un op. strain.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - completare formular 1 din sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, - completare formular 2 din sectiunea Formulare3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP 314/2010, - completare formular 3 din sectiunea Formulare;4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare fomular 4 din sectiunea Formulare;5. Declaratie de proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Dr. Costin Viorica Adriana-manager, Ec. Flore Teodora Luminita ? director financiar contabil; Dr. Stefan Diana Mihaela ? director medical; ec. Holobiuc Constantin ? sef birou Administrativ, sing.Moldovan Ioan ? sef birou Tehnic, ec. Hurgoi Ionela ? contabil birou financiar, ec. Farcane Adriana ? sef Birou achizitii publice Contract.-Aprov.Transp., ec. Trif Felicia ? economist RUNOS, ec.Totelecan Ildiko ? contabil birou fin.contabil.6. Prezentare Certificat de atestare fiscala, original, copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina, privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006.7. Prezentare Certificat de atestare fiscala, original, copie legalizata sau xerocopie cu precizarea ?conform cu originalul? stampilata si semnata de un reprezentant legal pe fiecare pagina, privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar autorizat pentru producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2. Ofertantul trebuie sa fie autorizat ca antrepozit fiscal conform prevederilor Codului fiscal si normelor metodologice de aplicare a acestuia pentru produse care se clasifica la codul NC 27079999.Prezentare Autorizatie antreprozit fiscal, prezentare copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?3. Autorizatie pentru accesul la EMCS, eliberata de Autoritatea Nationala a Vamilor, conform Ordinului ANAF nr. 7630/2010, de aprobare a instructiunilor privind accesul operatorilor economici la aplicatia EMCS-Ro de control al miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv de accize, Legea nr. 571/2003art. 206^31 ? 206^37 si art. 206^48 ? privind Codul Fiscal, Ordinul ANAF nr. 2437/2010 ? privind aprobarea Instructiunilor de completare a documentului administrative in format electronic (e-DA) utilizand aplicatia EMCS-RO de control a miscarilor cu produse accizabile in regim suspensiv de accize, prezentare copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie cel putin 200000 lei. Pentru echivalenta leu/VALUTA se va utiliza cursul mediu anual comunicat de BNRpentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.Conf. art.188 alin.1, lit.a, din OUG 34/2006, livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, copie conform cu originalul. Certificarea sistemului de management al calitatii conformCerintelor ISO9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 16:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer