Achizitie publica - Furnizare combustibil lichid pentru uz neindustrial, tip M.
Detaliu pentru invitatia numarul 344925
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344925/09.04.2013
Denumire contract: Furnizare combustibil lichid pentru uz neindustrial, tip M.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONPET SA PLOIESTICod fiscal: RO 1350020, Adresa: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Ploiesti, Telefon: +40 0244401360, Fax: +40 0244402304
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, str. REZERVOARELOR, nr. 8, serv. Structura de securitate, corp A, demisol. Program de lucru: Luni - Joi: 8.15-16.00 si Vineri: 08.15-13.00.Persoana de contact: Elena Matei - serv. Achizitii-Logistica, tel +40 244/401360, int. 2237.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Ad-tiv II al SC CONPET SA situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibil lichid pentru uz neindustrial, tip M.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare combustibil lichid pentru uz neindustrial, tip M, necesar pentru functionarea centralelor termice din cadrul SC CONPET SA.
II.1.6) CPV: 09240000-3 - Produse derivate din petrol si carbune (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 920 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1358.4 lei.Valabilitatea trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp.120 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituire: 1. prin virament bancar(OP), in contul Conpet(RO38RNCB0205044865700001, desch.la BCR Ploiesti), al sumei solicitate; 2. prin instrument de garantare emis de o societate bancara/de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoareaCONPET, elab.conf.modelului din ?Formulare?, in cuantumul si pt.perioada de valabilitate solicitate. Din instrum.de garantare trebuie sa reiasa fara echivoc ca banca/societatea de asigurari va plati CONPET suma solicitata in situatiile prevazute la art.87 alin.(1) lit.a)-c) din HG 925/2006. Obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona clar ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, inclusiv in situatia in care contestatorul renunta la contestatia formulata, Conpet are dreptul sa retina din valoarea constituita drept GP, iar banca/soc.de asig.va elibera catre Conpet suma in conformitate cu art.278 ind.1 din OUG 34/2006:679.2 lei.Documentul care confirma plata garantiei va fi anexat plicului exterior.In cazul neprez.dovezii constit.garantiei, pana cel mai tarziu la data si ora stabilita pt.desch.ofertelor, conf.art.86 alin.(6) din HG 925/2006, oferta va fi respinsa potrivitprevederilor art. 33 alin(3), lit.b)din HG 925/2006. In cazul in care ofertantul beneficiaza de reducerea prev.de Legea nr.346/2004 priv.IMM, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior declaratia si documentele prevazute de aceasta Lege. Echivalenta leu/euro se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR pt.data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)- retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ande minimum 135.840 lei.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: pt. 2010:4, 2099 lei/euro; pt. 2011:4, 2379 lei/euro; pt. 2012:4, 4560 lei/euro.Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 7 din Sectiunea ?Anexa Formulare?., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012.Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani. Deoarece termenul limita prevazut de lege la care operatorii economici au obligatia depunerii si inregistrarii bilantului contabil aferent ultimului an financiar, respectiv luna mai 2013, pentru anul 2012, se accepta prezentarea in locul bilantului, a oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.In cazul in care din motive justificate corespunzator, ofertantul, nu are posibilitatea de a prezenta bilanturile, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiilor economice a ofertantului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie si Lista principalelor livrari de produse.Se solicita Declaratie si Lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte ca au fost duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, maximum 3 contracte cu obiect asemanator si a caror valoare cumulata a fost de minimum 33.960 lei.Pentru contractele mentionate ca experienta similara, ofertantii vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse similare.Vor fi acceptate si documente care vor certifica furnizarea partiala a produselor cu conditia ca valoarea acestora sa corespunda valorii minime impuse de 33.960 lei.Ofertantii au obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexa 1 si Anexa 2 la Formularul nr. 8, formulare din Sectiunea ?Anexa Formulare?.Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata. Cerinta nr. 1. Se solicita prezentarea Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitare al procedurii in cauza.Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.04.2013 09:37