Achizitie publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M - PENTRU CENTRALE TERMICE
Detaliu pentru invitatia numarul 345388
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345388/17.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M - PENTRU CENTRALE TERMICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL ALBACod fiscal: 4765863, Adresa: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Telefon: 0258/811788, Fax: 0258/811788
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258811788, fax: +40 0258811788, persoana de contact: CORNELIA STANCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: IULIU MANIU 24, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510111, telefon: +40 0258811788, fax: +40 0258811788
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL LICHID TIP M - PENTRU CENTRALE TERMICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cantitatea de combustibil furnizata, pe parcursul derularii contractului, se va face in baza comenzilor scrise transmise de catreautoritatea contractanta si care vor fi in functie de consum si de alocarile bugetare
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 123, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA: 1.500leiPerioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1236 lei (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, garantia pentru participare se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - se va folosi Formularul J, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau - ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO18TREZ0025005XXX000145, deschis la Trezoreria Alba Iulia, cod fiscal 4765863. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, precizata in invitatia de participare publicata in SEAP. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile lucratoare.Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
DA ;Va fi5 % (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea, fara TVA, a contractului de achizitie publica atribuitSe constituie conform art. 90, alin. 1din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (formular A), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 (formular B), Declaratiei pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membri in cadrul consiliului de administrare/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sot/sotie /ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute inart. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume : - Muresan Cornelia ? Presedinte Tribunal Alba, Mocan Aurelian - Vicepresedinte Tribunal Alba, - Stanciu Cornelia ? Manager economic, Ciuhat Gabriela ? consilier, - Tulbure Floare ? Consilier, - Marian Daniela - referent , - Vintan Elena ? consilier , (formular C).- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (formular K)- Certificate fiscale constatatoare, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, privind plata obligatiilor catrebugetul de stat si bugetele locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se organizeaza prezenta procedura;Persoanele juridice straine vor depune: Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Persoane juridice/fizice romane ? Certificatul constatator (sau alt document echivalent) emis de ONRC de pe langa Tribunalul Teritorial, in conformitatecu prevederile Legii nr. 26 /1990 privind Registrul Comertului (original/copie legalizata/copie conform cu originalul).Persoane juridice /fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare/ori apartenenta din punct de vedere profesional (prezentate in traducere legalizata).In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original / copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu precizarea cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii 3 aniFormular DPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati -formularului G-Pentru livrarile mentionate in Formularul G se prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa confirme livrarea de produse. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 11:19