Achizitie publica - Furnizare combustibil lichid tip M pentru uz neindustrial
Detaliu pentru invitatia numarul 329335
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329335/12.06.2012
Denumire contract: Furnizare combustibil lichid tip M pentru uz neindustrial
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SEMENIC" CARAS SEVERINCod fiscal: 3472091, Adresa: STRADA CASTANILOR NR.123, Resita, Telefon: 0255/211213;211214, Fax: 0255/215326
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA CASTANILOR NR.123, Resita, Romania, cod postal: 320030, telefon: +40 255-211213, fax: +40 255-215326, persoana de contact: Serviciul Logistic ? Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta "SEMENIC" al judetului Caras-Severin, din Resita, Str. Castanilor Nr.123, Cod postal: 320030
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibil lichid tip M pentru uz neindustrial
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de combustibil lichid pentru producerea de agent termic si apa calda ? Combustibil lichid tip M pentru uz neindustrialValoarea estimata fara TVA (numai in cifre): intre 160.403, 22 si 213.870, 96Moneda: LeiLa valoarea estimata, valoarea minima a intervalului, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pentru cantitatea necesara pana la 31.12.2012 , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari pana la cel mult 30.04.2013.Dreptul de a opta pentru suplimentareacantitatii de produseste conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 870.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1)Cuantumul garantiei de participare este de 1.604, 03 lei;2)Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor);3)Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006 (virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, plata se va efectua in contul RO71TREZ1815005XXX000121 deschis la Trezoreria Resita. (se prezinta o copie dupa O.P. cu mentiunea conform cu originalul)In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta se prezinta in original, conformformularului nr. 1 de la Sectiunea FORMULARE.Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se prezinta in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazuta in prezenta documentatie, la sediul Inspectoratului pentru Situatii de Urgenta ?Semenic?, Strada Castanilor, nr. 123, cod postal 320030, oras Resita, jud. Caras-Severin.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Prezentarea in original a formularului nr. 2 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzatorIncadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentarea in original a formularului nr. 3 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator si prezentarea urmatoarelor documente de confirmare: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrarefiscalaal unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificatul fiscal din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s¬-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Prezentarea in original a formularului nr. 4 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentarea in original a formularului nr. 5 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Titus Susan, Mateescu Dragos, Ranjea Marioara, Preda Cristian, Zoican Cristian, Apostol Octavian, Preda Ileana, Zimbran Sorin, Badescu Ianas.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura. Prezentarea in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a certificatului constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.N.R.C. in copie conform cu originalul, dupa faza finala de licitatie electronica, dar inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, in lei, sa fie de cel putin 160.403, 22 lei (2011, 2010, 2009)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati: Prezentarea in original a formularului nr. 7 de la sectiunea FORMULARE, completat corespunzator.Prezentarea in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul a cel putin unui document/ contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 160.403, 22 lei, Declaratie referitoare la echipamentele tehnice: Prezentarea in original a unei liste cu mijloacele de transport autorizate pentru livrarea produselor petroliere, utilaje si echipamente necesare indeplinirii contractului.Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea de a livra la un singur transport o cantitate cuprinsa intre 5 tone si 20 tone, avand in vedere posibilitatile achizitorului legate de nevoile de consum, valoarea deschiderilor bugetare lunare si capacitatea de depozitare in urma consumurilor inregistrate, in functie si de conditiile meteorologice, din perioada de incalzire 2012-2013. Certificarea sistemului calitatii: Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila direct in SEAP, fiind atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 08:48