Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare combustibil tip M


Detaliu pentru invitatia numarul 336793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TULCEA
Numar invitatie: 336793/05.10.2012
Denumire contract: Furnizare combustibil tip M
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TULCEACod fiscal: 4321488, Adresa: STR. SPITALULUI NR.2, Tulcea, Telefon: 0240/506732, Fax: 0240/506732
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SPITALULUI NR.2, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 506732, fax: +40 506732, persoana de contact: BOGDAN DANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. SPITALULUI NR.2, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 506732, fax: +40 506732, Serviciul Logistic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibil tip M
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil tip M.Valoarea estimata pana la 31.12.2012 :125666, 80 moneda RON fara TVA
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 314, 167 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 4800, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (CF 4321488, cont RO70TREZ6415005XXX000137 deschis la Trezoreria Tulcea.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Furnizorul are obligatia sa constitue garantia de buna executie a contractului, in valoare de ......... lei (3% din valoarea contractului fara TVA), in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent.se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin. (1)-(3) din H.G. nr.925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile H.G.nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentare formular 12.A - Declaratii privind eligibilitateaIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordin 314/2010 - Completare Formular nr.3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006 - Completare Formular nr. 4Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1). Seful Inspectoratului- comisar sef SOFAN VASILE2). Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie ? comisar sef de politie OLTU VIOREL3). Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie ? comisar sef de politie DOBRE STEFAN Pentrupersoane juridiceromane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizata.Autorizatie de mediu, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, valabila pentru anul 2012
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer