Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare combustibil tip M


Detaliu pentru invitatia numarul 354629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TULCEA
Numar invitatie: 354629/11.10.2013
Denumire contract: Furnizare combustibil tip M
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI TULCEACod fiscal: 4321488, Adresa: STR. SPITALULUI NR.2, Tulcea, Telefon: +40 240506732, Fax: +40 240506732
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. SPITALULUI NR.2, Tulcea, Romania, cod postal: 820180, telefon: +40 240506732, fax: +40 240506732, persoana de contact: BOGDAN DANILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie Judetean Tulcea, Serviciul Logistic din Loc. Tulcea, Str.Spitalului nr.2Jud.Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibil tip M
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil tip Mvaloare estimata pana la 31.12.2013 :135690.40 moneda RON fara TVA
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 373, 148.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa prezinte garantia pentru participare, sub forma de: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.(scrisoare de garantie bancara, Formularul 13 ) ?cf.art.86 din HGR 925/2006, in valoare de 5.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi de 30 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .Garantia de participare se va prezenta la sediul I.P.J. Tulcea pana la data limita de depunere a ofertei.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu - art.87, al. 1 lit. a , c, din HGR 925/2006.Pentru ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta , data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi cursul BNRstabilit cu 5 zile inainte de data limita de depunere a oferteiCont trezorerie ? RO70TREZ6415005XXX000137 , Trezoreria Municipiul Tulcea
Garantie de buna executie
furnizorul are obligatia sa constitue garantia de buna executie a contractului, in valoare de ......... lei (3% din valoarea contractului fara TVA), in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent. se poate constitui in oricare din formele de la art.90 alin. (1)-(3) din H.G. nr.925/2006. Totodata se vor avea in vedere prevederile H.G.nr.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePrezentare formular 12.A - Declaratii privind eligibilitateaIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Certificat de participare la licitatie cu oferta independent conform Ordin 314/2010 - Completare Formular nr.3Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006 - Completare Formular nr. 4Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1). Seful Inspectoratului- comisar sef OLTU VIOREL IULIU2). Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie ? comisar sef de politie DOBRE STEFAN3.MANOLACHE MONICA BEATRICE ? functia Contabil Sef4.NICOLAE MARIANA ? functia Consilier Juridic5.GHEORGHITA GHEORGHE ? functia Sef birou A.P.I.I. c6.POPESCU MARIUS ? functia Sef Serviciu Logistic7.BOBOCEA LENUTA ? functia ofiter principal I la Serviciul Financiar8.DANILA BOGDAN ? functia ofiter principal II -marketing si achizitii publice9.MIHALCA MARIA ? functia agent marketing si achizitii publice Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice romane: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata si autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: certificat ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 12:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer