Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M minim 15 tone - maxim 20 tone


Detaliu pentru invitatia numarul 346985
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Justitiei - Complexul FLAMINGO
Numar invitatie: 346985/20.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M minim 15 tone - maxim 20 tone
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Justitiei - Complexul FLAMINGOCod fiscal: R14650968, Adresa: Str. Dr.V.Climescu nr.2, Eforie Sud, Telefon: 0241748631, Fax: 0241748953
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr.V.Climescu nr.2, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 241748631, fax: +40 241748953, persoana de contact: Adrian Meiloaica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dr.V.Climescu nr.2, Eforie Sud, Romania, cod postal: 905360, telefon: +40 241748631, fax: +40 241748953, persoana de contact: Dulgheru Nicoleta 0740313077
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M minim 15 tone - maxim 20 tone
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare COMBUSTIBIL TIP M in baza a 3 contracte subsecvente.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 028.93 - 24, 038.57 EUR
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in conf. cu art.43_1, alin.(2), lit.a din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei pentru participare este de 1% din valoarea estimata, maxima a acordului cadru, fara TVA, respectiv: 1.062, 00 lei sau echivalent 240, 38 euro, curs euro stabilit de B.N.R. pentru data de 03.04.2013, a fost de 4, 4179 lei/1euro.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.In conf. cu cu art.43_1, alin.(2), lit.b din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: Garantia pentru participare se exprima in lei/euro si va fi constituita conf art 86 alin 1 din HG 925/2006.Garantia de participare va fi emisa de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania, infavoarea autoritatii organizatoare.Garantia de participare va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici.Contul de garantii este RO05TREZ2365005XXX000615 TREZORERIA EFORIE.Cazuri de retinere: conform prevederilor art.87 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art.278_1 din OUG nr.34/2006.Modalitatea de returnare: conform prevederii art.88 din HGR nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului, fara TVA si se constituie conform prevederilor art. 90 din HGR nr.925/2006 actualizata si HGR nr.1045/2011.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.Contul de garantii al autoritatii contractante este RO05TREZ2365005XXX000615 TREZORERIA EFORIE.Cazuri de retinere: conform prevederii art.91 din HGR nr.925/2006.Modalitatea de returnare: conform prevederii art.92 din HGR nr.925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se face in termen de 14 zilede la data finalizarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va completa urmatoarele formulare din sectiunea ?Formulare?: - Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formular 5;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 completare si prezentare-Formular 6;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG34/2006 cu modif. si compl.ulterioare. Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare- Formular 7;Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: DIRECTOR: Adrian Meiloaica, CONTABIL SEF: Daniela Stoica, CONTABIL: Cornelia Tudorache, SEF BIROU TEHNIC SI APROVIZIONARE Nicoleta Dulgheru, ACHIZITOR Silviu Iordache, CONTABIL Florentina Dode, ADMINISTRATOR HOTEL Tanase Liliana.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formular 9. ? Pentru persoane juridice/fizice romane: Ofertantul trebuie sa prezinte Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din caresa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, iar informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul Constatator va fi prezentat in oricare din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Ofertantul aflat pe primul loc dupa evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante pentru conformitate Certificat Constatator in original sau copie legalizata.? Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala intr-o perioada anterioara carevizeaza cel mult ultimii 3 ani, In cazul in care operatorul economic este sustinut financiar de un tert se vaprezenta si Angajamentul tertului sustinator financiar, conform art.186 dinO.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, In cazul in care operatorul economic este sustinut tehnic si profesional deun tert se va prezenta si Angajamentul tertului sustinator tehnic si profesional, conform art.190 din O.U.G nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Mostra a produsului solicitat in vederea dovedirii capacitatii tehnice aoperatorului economic de a livra/ produce produse similare celor care facobiectul achizitiei in cauza. Certificate emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca, operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii.Standarde de calitate: ISO 9001:2000 sau echivalent;ISO 14001:2004 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer