Achizitie publica - FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M PENTRU CENRALA TERMICA PALTINIS
Detaliu pentru invitatia numarul 324574
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324574/20.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M PENTRU CENRALA TERMICA PALTINIS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: R 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Aleea Salcamilor nr.2, Olanesti, jud. Valcea, Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250775495, fax: +40 250775355
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Aleea Salcamilor nr.2, Olanesti, jud. Valcea, Olanesti, Romania, cod postal: 245300, telefon: +40 250775495, fax: +40 250775355
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE COMBUSTIBIL TIP M PENTRU CENRALA TERMICA PALTINIS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de combustibil tip motorina pentru centrala termica de la Hotelul Cindrel , Paltinis, jud. Sibiu
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- 4 500 lei- in eventualitatea unei contestatii respinse de CNSC se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata , suma de 4 230 lei conform art.278¹ lit.a) din OUG 34/2006-Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006.Formularul 9 ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul S.R.P. Olanesti in care se poate vira garantia de participare este : RO53RNCB0263015967710001 deschis la BCR VALCEA CUI RO2351555Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului- conform art. 89 alin. 1 din HGR 925/2006. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Cuantumul garantiei de buna executie este de 3 % din valoarea fara TVA a contractului si se poate cf. art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din O.U.G. 34/2006, completat de O.U.94/2007; Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in ca drul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Maria Bercea ? Dir. Coordonator, Mihaela Mocanu ? Dir. Economic, Stefan Toba ? Dir. Comercial, Vasile Serban ? Inginer sef, Ileana Fugaroiu ? Jurist; Certificatele constatatoare privind obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetele locale (emise pentru luna anterioara organizarii procedurii).(original / copie legalizata / copie "conform cu originalul?); Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. - Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte categoria profesionala ceruta de lege pentru obiectul achizitiei(prezentat in orice forma, respectiv original , copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original a documentului de mai sus, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie conforma cu originalul.- Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Se va prezenta cifra medie de afaceri, in lei, pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Lista privind principalele livrari de produse pe ultimii 3 ani., b) Informatii privind subcontractantii Certificatul de management al calitatii SREN ISO 9001:2008, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit online din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 15:08