Achizitie publica - Furnizare combustibil tip M pentru incalzire
Detaliu pentru invitatia numarul 340869
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340869/12.12.2012
Denumire contract: Furnizare combustibil tip M pentru incalzire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL COMUNAL VIDRACod fiscal: 4447401, Adresa: COMUNA VIDRA, JUDETUL VRANCEA, Vidra, Telefon: +40 0237673000, Fax: +40 0237673195
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibil tip M pentru incalzire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 25
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie combustibil tip M pentru incalzire. Valoarea estimata pana la 31.12.2012 :36.920 moneda RON fara TVA pentru 10 tone combustibil tip M pentru incalzire. Valoarea estimata pentru anii 2013 si 2014 pentru cate 40 tone anual este de cate 147.680 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 332, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.645 lei; Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 3.322, 8 lei (art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006). Conform H.G. nr. 925/2006 art. 86, garantia pentru participare se constituie prin: - scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile) - se va folosi Formularul model nr. 13. sau -instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile); sau -ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor; Contul IBAN al autoritatii contractante este RO40TREZ6915041XXX004604, deschis la Trezoreria Focsani, cod fiscal 4447401. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr. 346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, precizata in invitatia de participare publicata in SEAP.
Garantie de buna executie
Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie 14 zile de la termenul limita de finalizare a fiecarui contract subsecvent.Constituirea se face in cond. art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Cuantumul este 5 % (2, 5% pt. I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la aceas data pretentii asupra ei conform art. 92, alin. 1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 4). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii).2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formularul 5). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator doar pentru cazurile prevazute la lit. a), c1) si d) din art. 181 (in cazul sustinerii).3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (se va completa Formularul 6). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).4.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta (se va completa Formularul 7). Vor depune acest certificat: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, modificata si completata cu Legea nr. 279/2011 (se va completa Formular 8). Vor depune aceasta declaratie: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune), tertul sustinator (in cazul sustinerii), subcontractantul (in cazul subcontractarii). Sunt persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire urmatoarele persoane: Manager Ec. Cotea Mirela; Sef serviciu financiar Preda Iulia; Compartiment administrativ Zamfir Ionel; Responsabil achizitii publice Bosteog Gabriel.Persoanele juridice romane vor depune: 1. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele.2. Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara lunii in care se depun ofertele. Vor depune certificatul de atestare fiscala, certificatul de taxe si impozite locale urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1. Certificatele anterior mentionate (privind plata datoriilor la bugetul consolidat general si bugetele locale) sau documente echivalente (daca acestea se emit) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care ofertantul este stabilit.Toate documentele din prezenta sectiune intocmite/emise de catre ofertant si avand ca scop exclusiv participarea la prezenta procedura de achizitie publica se vor prezenta in original (art. 5 alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie). Toate celelalte documente din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa.Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. De asemenea, fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane. In cazul persoanelor juridice straine care nu pot prezenta actele solicitate prin documentatia de atribuire intrucat in statele de origine acestea nu se emit se va proceda dupa cum urmeaza: reprezentantul lor legal va da o declaratie pe propria raspundere, semnata si datata, din care sa rezulte in mod clar care dintre documentele solicitate de achizitor nu se emit in statul in care acesta isi are sediul. De asemenea in aceiasi declaratie pe proprie raspundere se va preciza si faptul ca in statul respectiv nu se emit documente echivalente. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Autoritatea contractanta poate sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata. Vor depune certificatul constatator urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Persoanele juridice straine vor depune: 1.Documente din care sa rezulte inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care operatorul economic este stabilit. Din documentele depuse de ofertant trebuie sa rezulte ca faptul ca este autorizat sa desfasoare activitati similare cu cele care fac obiectul prezentului contract. Vor depune documente doveditoare urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).O.N.G. ? urile/Persoane juridice non-profit, vor depune: 1.Certificatul emis de Registrul Asociatiilor si Fundatiilor de pe langa judecatoria in raza careia ofertantul isi au sediul social, cu anexele sale (acolo unde este cazul), din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in obiectul de activitate al ofertantului. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune urmatoarele persoane: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si fiecare asociat (in cazul ofertei comune).Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate de catre ofertanti in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie vizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta nu impune si nu recomanda ofertantilor folosirea uneia dintre cele trei forme acestia avand libertate deplina de a opta intre ele. Nu se va acorda un punctaj special ofertantilor in functie de forma aleasa. Documentele redactate in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata. Fiecare document redactat in alta limba decat romana va contine anexata o explicatie asupra echivalentei cu documentele solicitate persoanelor juridice/fizice romane.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Livrarea in ultimii 3 ani a unor produse similare a caror valoare sa fie maimare sau egala cu valoarea de 36.920 lei fara TVA. Pentru livrarile mentionate vor fi depuse unul sau mai certificari de buna executie din care sa rezulte indeplinirea acestei conditii. Acesta va putea sa prezinte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care la procedura participa o asociere, aceasta cerinta va fi indeplinita prin cumul.Vor depune documentelesolicitate la aceasta sectiune: ofertantul/liderul de asociere si fiecareasociat/sustinatorul.Documentele din prezenta sectiune pot fi prezentate inurmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul.?, Dovada ca dispune (in dotarea proprie /inchirierea sau alte forme) demijloace de transport. Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de furnizare. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Vor depune documentele solicitate la aceasta sectiune: ofertantul (in cazul ofertei individuale), liderul de asociere si asociatii (in cazul ofertei comune), sustinatorul (daca acesta sustine dotarea tehnica), subcontractantul (pentru partea din contract pe care o va executa).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 10:13