Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare combustibili auto


Detaliu pentru invitatia numarul 352062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITA
Numar invitatie: 352062/05.08.2013
Denumire contract: furnizare combustibili auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA IALOMITACod fiscal: 7639762, Adresa: JUD.IALOMITA, LOC.SLOBOZIA, STR.DECEBAL, NR.1, Slobozia, Telefon: +40 0243234786, Fax: +40 0243234786
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare combustibili auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea de combustibili auto (motorina si benzina)pentru autosanitarele din dotare, de la statiile de distributie
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 248 - 403, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea maximaestimata fara TVA a acordului cadru = 4038, 60 leiGarantia de participare va fi valabila 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. garantia de participare se va posta in SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru IMM-uri, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul impus.In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor(formularul 12)Garantia de participare se constituie in una din formele prevazute la art 86 din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria Slobozia este RO60TREZ3915005xxx000103.Dovada garantiei de participare se va transmite in original la sediul autoritatii contractante din Slobozia, str.Decebal, nr.1, jud Ialomita, pana cel tarziu la data LIMITA de depunere a ofertelor( conform anuntului de participare).eXISTA POSIBILITATEA DEPUNERII GARANTIEI DE PARTICIPARE SI IN VALUTA LA CURSUL bnr.ECHIVALENTA PENTRU O GARANTIE DE PARTICIPARE DEPUSA IN VALUTA SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA ANTERIOARA DATEI LIMITE DE DEPUNERE A OFERTELOR CU 5 ZILE.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, atunci cand ofertantul se afla in oricare din situatiile prevazute la art 87 , alin 1 din HG 925/2006 si art 278^1 din OUG 34/2006.Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art 88, alin 1 si 2 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executie este de 2% din valoarea fara tva a FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT ce urmeaza a fi incheiat.modul de constituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art 90 din HG 925/2006: -scrisoare de garantie bancara de buna executie(formular 10)-virament bancar cu OP in contul RO60TREZ3915005XXX000103 deschis la Trezoreria Slobozia.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la data expirarii duratei contractuale .garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art 91 si 92 din hg 925/2006.se constituie pana la data semnarii contractului sau in termen de 5 zile de la data semnarii acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: declaratia privind eligibilitatea(formular 1)declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formularul 2)declaratie privind calitatea de participant la procedura(formularul 3)decklaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare(formularul 4)certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului 314/2010 (formularul 5)certificate fiscale privind taxele si impozitele locale si catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul")persoanele cu functie de deciziedin cadrul SAJ ialomita sunt: Manager general- Dr Suvac Aliona, director economic Ec Tenea Carmen Anca, Director tehnic - Ing Pavel Nicolae, Director Medical- Dr. Popescu Olimpia, Asistent Sef - Nita Gina-Carmen persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Obiectulcontractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta orice document considerat edificator, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit , cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana, respectiv certificate emise de autoritatea competenta, sau in cazul in care nu se elibereaza acest certificat o declaratie pe propria rtaspundere autentica, data in fata unui notar, a unei entitati administrative sau judiciare, ori a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens, din care sa rezulte ca operatorul economic este inregistrat si care este obiectul de activitate al acestuia(in original/copie legalizata/lizibila cu mentiunea"conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilantul contabil sau extrase de bilant la 31.12.2012, inregistrat de organele competente, fisa INFORMATII GENERALE OFERTANT-din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii trei ani, CONFORM ART 185 DIN OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: furnizorul sa detina cel putin o statie proprie/partener de distributie carburant la nivelul localitatilor : Slobozia, Tandarei, Fetesti si Urziceni, lista a principalelor livrari de produse similare celor licitate efectuate in ultimii 3 anicontinand valori, perioade de prestare, beneficiari, EXPERIENTA SIMILARA -DIN CARE TREBUIE SA REZULTE: DENUMIREA SI OBIECTUL CONTRACTULUI, DENUMIRE CLIENT, CALITATEA IN CARE A PARTICIPAT LA INDEPLINIREA CONTRACTULUI, DACA AU FOST LITIGII PRIVIND INDEPLINIREA CONTRACTULUI, NATURA SI CANTITATEA DE PRODUSE FURNIZATE certificat de certificare conform standardelor de referinta: SR EN ISO 9001 SAU ALTELE ECHIVALENTE.acesta trebuie sa fie valabil la data limita e depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer