Achizitie publica - Furnizare combustibili auto pe baza de BVCA
Detaliu pentru invitatia numarul 323097
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323097/02.04.2012
Denumire contract: Furnizare combustibili auto pe baza de BVCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 0495 CERNAVODACod fiscal: 8030406, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR.78A, Stefan cel Mare comuna Saligny, stefan cel Mare, Telefon: +40 241239092/+40 241235314, Fax: +40 241237573
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.78A, Stefan cel Mare comuna Saligny, stefan cel Mare, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241239092/+40 241235314, fax: +40 241237573, persoana de contact: GIGI MADALIN BERECHET
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 0495 CERNAVODA, STR.PRINCIPALA, NR.78A, Stefan cel Mare comuna Saligny, stefan cel Mare, Romania, cod postal: 905200, persoana de contact: GIGI MADALIN BERECHET
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare combustibili auto pe baza de BVCA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: -Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze prin ?Contracte Subsecvente? ? Combustibili pe baza de bonuri valorice pentru carburanti auto a 50 lei/fila?, conform Caietului de sarcini.NOTA: In momentul demararii procedurii, autoritatea contractanta are alocata suma de 21.000 lei cu T.V.A. pentru achizitionarea cantitatii minime de combustibili auto, respectiv minim 420 BVCA a 50 lei / fila urmand ca diferenta pana la valoarea cantitatii maxime a acordului - cadru sa fie alocata prin dispozitii bugetare ulterioare.
II.1.6) CPV: 09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 572.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economic trebuie sa prezinte garantia pentru participare in valoare de 3.450 lei.Valabilitate-cf.art.85 lit.b/HG925/2006Mod de constituire: cf.art.86 la 88 din HG925/2006 cont Trezorerie U.M. 0495 RO26TREZ2325005XXX002231 Trezoreria Medgidia. In situatia in care garantia de participare se va depune cu ordin de plata, suma va fi virata, cu cel putin 72 de ore inainte, astfel incat, cu o zi inainte de termenul limita de primire a ofertelor, aceasta sa figureze in extrasul de cont al U.M. 0495 Cernavoda;
- chitanta pentru suma mai sus-mentionata, cu titlul de garantie de participare, depusa la casieria autoritatii contractante, in fiecare zi intre orele 08.00?15.00, inainte de termenul limita de primire a ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare la procedura de achizitie va fi emisa in favoarea autoritatii contractante si va fi prezentata obligatoriu in original in cadrul sedintei de deschidere a ofertei. Garantia de participare nu se introduce in plicul care contine oferta.Autoritatea contractanta aplica prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, Retinerea garantiei de participare se poate face in conditiile art. 278^1.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia pentru participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul: - 5% din valoarea, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent.Modul de constituire: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract;
- prin depunerea unui ordin de plata sau fila cec la casieria autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul 01 -Sectiunea FormulareIncadrarea in una din situatiile prevazute la art.180 din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va completa Formularul 02 -Sectiunea FormulareIncadrarea in una din situatiile prevazute la art.181 , lit.a, b, d, si e din OUG34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr.3Cerificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formularFormular 03 Sectiunea FormulareCertificat de participare la licitatie conform Ordin ANRMAP 314/2010Cerinta nr.4Declaratie privind neincadrarea la art.691Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular ?Formular 04 Sectiunea FormularePersoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica : comandantul unitatii colonel AXENTE MARIAN, adjunctul comandantului colonel COCOR MARIUS, contabil sef capitan ION ELENA, consilier juridic capitan BLET IULIAN, sef birou suport logistic maior NECULAI FLORIN, , ofiter specialistMarketing si achizitii maior BERECHET GIGI.Cerinta nr.5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletare formular ?Formular 05 Sectiunea-FormulareCerinta nr.6Informatii privind plata datoriilor la bugetul ganeral consolidat si la bugetul localModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social , care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul localSe va prezentaCertificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiunilor la bugetul general consolidatCertificatele vor fi prezentate in una din formele: original / copie legalizata copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1Inregistrare ? persoane fizice/ juridice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta ? Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , pentru domeniul de activitate ce face obiectul prezentei proceduri , in original/copie legalizata /copie conform cu oiginalul.Cerinta nr. 2Inregistrare-persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe vor prezenta documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economica si financiaraBilantul contabil incheiat la data de 31.12.2010precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 6).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privins capacitatea tehnicaSe va anexa lista cuprinzand locatiile statiilor din reteaua de distributie proprie de pe teritoriul judetelor Constanta si Ialomita., Cerinta nr.2Informatii privind subcontractantii, Cerinta nr. 3declaratie de conformitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P. (www.e-licitatie.ro);
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 10:19