Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Furnizare combustibili (motorina si benzina) pe baza de carduri valorice?


Detaliu pentru invitatia numarul 353795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA
Numar invitatie: 353795/17.09.2013
Denumire contract: ?Furnizare combustibili (motorina si benzina) pe baza de carduri valorice?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITACod fiscal: RO 10084149, Adresa: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Telefon: +40 245614403, Fax: +40 245611774
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 245614403, fax: +40 245611774, persoana de contact: Dorin STAICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Companiei de Apa Targoviste Dambovita S.A. situat in Blv. IC Bratianu, nr. 50, Targoviste, Romania, cod postal: 130055, telefon: +40 245614403, fax: +40 245611774
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare combustibili (motorina si benzina) pe baza de carduri valorice?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il reprezinta achizitia de combustibil pe baza de carduri valorice.
II.1.6) CPV: 09134210-2 - Motorina (0, 2) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 661 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
6.000, 00 leiPerioada de valabil.a gr.de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelorSe constituie prin depunere in numerar la casieria Companiei de Apa Targoviste Dambovita, prin virament bancar in contul nr. RO77RNCB0128045433630001 deschis la Suc. BCR Targoviste ? O.P. confirmat de catre banca, prin Fila CEC confirmata de catre banca sau prin constituirea unui instrument de garantie bancara. Confirmarea bancii trebuie prezentata pana la data deschiderii ofertelor.Cuantumul ce se va retine in conditiile Art. 278ยน*) - (1)din OUG nr.34/2006 este de 3.386, 61 lei.Ofertantii care vor constitui gr. de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, respectiv dovada privind numarul de salariati si dovada privind cifra de afaceri pe ultimul an (unde este cazul), precum si valoarea activelor totale, prin atasarea Formularului nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND INCADRAREA INTREPRINDERII IN CATEGORIA INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII) completat, formular in concordanta cu prevederile actului normativ specificat.NOTA: Conf. art. 16 (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ?Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Pentru garantiile de participare constituite in alta moneda sau pentru calcularea echivalentei de mai sus se va tine cont de cursul de schimb oficial al BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.7)Cerinta nr.2Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.6)Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: 1.Staicu Constantin Dan Dorin ? Membru Consiliu de Administratie si Director General;2.Cimpoaca Gheorghe Ninel ?Membru Consilui de Administratie si Director Tehnic;3.Ciulei Tomita ? Membru Consiliu de Administratie;4. Hack Eduard-Florentin- Membru Consiliu de Administratie;5. Mariutan Alexandru- Membru Consiliu de Administratie ;6.Ponorica Ion- Presedinte Consiliu de Administratie si Director Comercial;7.Simion Adrian - Membru Consiliu de Administratie;8.Hossu Valentin Tiberiu ? Director Coordonator Sectii Operationale;9.Babeu Pavel ? Director Productie;10.Gheorghe Patrascu Vasile ? Reprezentantul in AGA al Municipiului Targoviste;11.Badau Danut ? Reprezentantul in AGA al Orasului Pucioasa;12.Vladulescu Dragos ? Reprezentantul in AGA al Comunei Dragomiresti;13.Varzaru Nicolae ? Reprezentantul in AGA al Comunei Ulmi;14.Draghici Emil ? Reprezentantul in AGA al Comunei Vulcana Bai;15.Maricescu Constantin - Reprezentantul in AGA al Comunei Aninoasa;16.Vasile Sorinel? Reprezentantul in AGA al Orasului Fieni;17.Ionita Sorin Vasile - Reprezentantul in AGA al Comunei Gura Ocnitei;18.Preda Ion- Reprezentantul in AGA al Comunei Branesti;19.Dinu Constantin- Reprezentantul in AGA al Mun. Moreni;20.Pavel Ion- Reprezentantul in AGA al Comunei Buciumeni;21.Rusu Ion- Reprezentantul in AGA al Comunei Tartasesti;22.Ene Octaviana- Reprezentantul in AGA al Orasului Racari;23.Zoie Cristina - Reprezentantul in AGA al Comunei Sotanga;24.Sandu Gabriel Danut ? Reprezentantul in AGA al Comunei Voinesti;25.Dinu Ilie - Reprezentantul in AGA al Orasului Titu;26.Ionescu Marius - Reprezentantul in AGA al Comunei Razvad;27.Moraru Mihai Laurentiu - Reprezentantul in AGA al Comunei Moroeni;28.Dumitrescu Nicoleta Carmen - Reprezentantul in AGA al Orasului Gaesti;29.Stoica Dorina- Reprezentantul in AGA al Consiliului Judetean Dambovita;30.Poenaru Eugenia ? Director economic si membru Comisie de evaluare;31.Nita Vasile Laurentiu ? Sef birou consilere juridical si consultant economica si membru Comisie de evaluare;32. Fratila Ioan Cezar ? Expert informatii pentru afaceri si membru Comisie de evaluare;33. Niculae Constantin ? Sef serviciu tehnic mecano-energetic si membru Comisie de evaluare;34. Stoleru Constantin ? Sef Sector retele apa canalizare Targoviste si membru de rezerva in Comisia de evaluare;35. Mihai Mircea ? Sef formatie utilaje si membru de rezerva in Comisia de evaluareCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3)Cerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4)Cerinta nr. 6Declaratie privind indeplinirea obligatiilorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident); Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea documentului fie in original, fie in copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, stampilata si semnata de catre reprezentatul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media Cifrei de Afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor, trebuie sa fie de minim 700.000 lei.Cerinta nr. 2Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Principalele livrari similare in ultimii 3aniModalitatea de indeplinireOferantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (formularul nr.9, inclusiv anexa la formularul nr.9).continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economicCerinta nr.2Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 1 statie de distributie, in proprietate si in functiune, in orasul Targoviste si in fiecare din urmatoarele localitati, unde Compania de Apa Targoviste Dambovita S.A. are centre de lucru, respectiv Pucioasa, Moreni, Gaesti, Titu, in care sa se comercializeze toate tipurile de carburanti solicitate.Modalitatea de indeplinirePrezentarea Listei statiilor de distributie carburanti, in functiune, de pe raza judetului Dambovita, conform conditiei mentionate un Caietul de sarcini.Cerinta nr.3Ofertantul va prezenta certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, care fac obiectul contractului.Modalitate de indeplinireSe va prezenta Certificat de conformitatepentru produsele care fac obiectulcontractului sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens. Cerinta nr.1Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalentCerinta nr.2Certificarea sistemului de management de mediu 14001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.09.2013 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer