Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare combustil pe baza de carduri


Detaliu pentru invitatia numarul 350105
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARA
Numar invitatie: 350105/08.07.2013
Denumire contract: furnizare combustilpe baza de carduri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN HUNEDOARACod fiscal: 7571411, Adresa: DEVA, STR.DEPOZITELOR, NR.3, JUD HUNEDOARA, Deva, Telefon: +40 254221550/0723932479, Fax: +40 254221550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare combustilpe baza de carduri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie combustibil: mororina si benzina pentru autosanitarele din dotarea SJA Hunedoara
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 355, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de 3560 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa ca nefondata de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conf. cuart. 278^1, alin.1, lit.a, din OUG 34/2006.Garantia de participare se va constitui prin: -OP in contul RO70TREZ3665005XXX000115 deschis la Trezoreria Deva sau- prin instrument de garantare emis in in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 12).Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, se vaprezenta in format electronic in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata la sediul autoritatii contractante de catre toti ofertantii(exceptie facand viramentul bancar), in original.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta, se va raporta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cu privire la neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;2.Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4.Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -manager dr. Filimon Valeria Cristina, director medical dr. Stoica Maris Emil, director economic ec. Bodrean Adrian, director tehnic Stoicescu Claudiu, asistent sef Sana Margareta.5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Documentele se transmit in SEAP in format eelectronic. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiese faptul ca obiectul principal de activitate al ofertantului este corespunzator obiectului contractului.Documentul se tranmite in SEaP in format electronic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale(formular nr 5) din care sa rezulte cifra de afaceri pe utimii 3 ani.Pentru indeplinirea contractului, cifra de afaceri medie globala a ofertantului trebuie sa fie de min.710000 lei.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010?Euro=4, 2099lei; 2011?1Euro=4, 2379lei, 2012?Euro=4, 4560lei). Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro si apoi in Lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu existenta a cel putin o statie de distributie carburant la nivelul localitatiilor Deva, Hunedoara, Brad, Orastie, Hateg, Petrosani, Vulcan.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.07.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer