Achizitie publica - Furnizare computere personale si imprimante
Detaliu pentru invitatia numarul 340509
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340509/05.12.2012
Denumire contract: Furnizare computere personale si imprimante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Nationala pentru LocuinteCod fiscal: 11795581, Adresa: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3204460; 3206113, Fax: 3206110; 3202622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Unirii, nr 61, Bl. F3, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030828, telefon: +40 213076715, fax: +40 213202622, persoana de contact: Carmen Radu, Gabriela Nituica
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANL situat in B.dul Unirii nr.61, bloc F3, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare computere personale si imprimante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de computere personale si imprimante, conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 102, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare dupa cum urmeaza: Lotul 1 ? 1890 leiLotul 2 ?150leiSe poate constitui prin una din modalitatile: - virament bancar in contul RO59PIRB4201703434001000 deschis la Piraeus Bank Sucursala Carol;
- scrisoare de garantie sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari;
- depunere numerar la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Neprezentarea dovezii de constituire a garantiei de participare conform cerintelor mentionate, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M.(anexa nr.1 la Legea nr.346/2004), acest indicator se va reduce la jumatate.In situatia depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimataa contractului, conform prevederilor art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare(5% pentru IMM-uri). Se va constitui prinmtr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin 1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se solicita: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G nr.34/2006 (formular 3).2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G nr.34/2006 (formular 4).3. Certificate fiscale care dovedesc indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local si bugetul general si care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata (formularul nr.7).4. Declaratie privind neincadrarea in art.69^1 din OUG nr.34/2006 atat de subcontractant cat si de tertul sustinator(Formularul nr.11).Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ion Cosmin Ilina-Director General, Liviu Marchis-Director General Adjunct, Carmen Radu-Sef Serviciu Logistica si Transport-membru comisia de evaluare, Gabriela Nituica-Sef Birou Programe Logistice-Membru comisia de evaluare, Mazere Ionel-Sef Serviciu Informatica-Membru comisia de evaluare, Irimescu Andrei-Inspector de specialitate-Membru comisia de evaluare, Adrian Ilie-consilier juridic Serviciul Achizitii-Membru comisia de evaluare.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formularul nr.9). Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte declaratia privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani si bilantul contabil in anii 2009, 2010 si 2011, vizat si inregistrat, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa prezinte lista principalelor livrari de produse similare cu cele ofertate, in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta sau client privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se solicita documente din care sa rezulte certificarea sistemului propriu de managemnent al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, atasat invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 08:35