Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare computere portabile


Detaliu pentru invitatia numarul 343174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 343174/26.02.2013
Denumire contract: Furnizare computere portabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS DIN CONSTANTA/Directia General Administrativa/Biroul Achizitii Publice, Bd. Mamaia, nr.124, Camin 1, Parter, cam.17, Constanta, Romania, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410, Persoana de contact: ing.Luminita Mihail
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS DIN CONSTANTA/Directia General Administrativa/Biroul Achizitii Publice, Bd. Mamaia, nr.124, Camin 1, Parter, cam.17, Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare computere portabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: computere portabile: minim 12 maxim 123
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 550, 531.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 8500 lei lei sau echivalent in euro (pentru echivalenta leu /euro se va lua in considerare cursul afisat de BNR cu trei zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor2.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.GP se constituie in conform. cu preved. art. 86 din H.G. nr. 925/2006, in lei, sub forma de: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea ACpentru participarea la cererea de oferta-completare formular nr. 15 din Sectiunea IV- ?Formulare si modele?-in original; sau- Ordin de plata in favoarea ACin contul RO72TREZ2315005XXX000398, deschis la Trez. Constanta; sau- depunere la caseria AC din Constanta, Bd. Mamaia nr. 124, Camin 1, Parter, a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in caregarantia de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul IMM-urilor GP va fi redusa la ½ din cuantum. Se vaprezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere conform model prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. si complet. ulterioare, in original.In cazul unei asocieri GP poate fi emisa in numele liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominaliz. in cadrul acesteia a tuturor membrilor asocierii.Ofertele neinsotite de dovada constituirii GP vor fi respinse conform prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006 .Conform OUG 34/2006 art. 278¹ alin (1), in masura in careCNSCrespinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP o suma de 4330.53 lei.RestituireaGP. se realiz. conform prev. art. 88 din H.G. nr.925/2006.AC=Autoritatea contractanta
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 2 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalNota: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 3 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul constatator va fi eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala va fieliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Nota: Pentrupersoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana si legalizata.Cerinta nr. 5CERTIFICAT de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare formular nr. 5 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalCerinta nr. 6Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular nr. 4 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.Cerinta nr. 7Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 9 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalPERSOANE CU FUNCTII DE DECIZIE din cadrul Autoritatii ContractanteComisia de evaluare : - Presedinte: Ing. Sirbu Laurentiu-Director General Administrativ- Membrii : Ing. Mihail Luminita ? Sef Birou AchizitiiPubliceIng. Adela Niculescu- Biroul de Achizitii PubliceEc. Florina Chiru - Biroul de Achizitii PubliceLect dr. Alexandru Bobe ? Specialist IT Facultatea de InformaticaMembru de rezerva: Ec. Florica Albu - Biroul de Achizitii PubliceContractul de furnizareva fi semnat din partea autoritatii contractante, UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, de urmatoarele persoane: 1. RECTOR, Prof.univ.dr. DANUT-TIBERIUS EPURE2.DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIV, Ing. LAURENTIU SIRBU3. DIRECTOR ECONOMIC , Ec. MARIA ATANASIE4. SEF SERV.JURIDIC SI CONTENCIOS, Cjr. LOREDANA MAXIMILIANA DANAlte persoane ce pot influenta procedura de atribuire: Ec. Stere Galan- Sef Serviciu Tehnic Cerinta nr. 1A. Pentru persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluide pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic.Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?B Persoane juridice /fizice straineCertificate sau documente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare , adresa si obiectul de activitate al operatorului economicOperatorul economic va prezenta certificate sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, adresa si obiectul de activitate.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri globalaSe solicita cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult 3 ani.Pentru calculul echivalent leu /valuta se va indica cursul leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.In conformitate cu prevederile art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006: Alin. (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.Alin. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180. si ale art.181 lit. a), c1) si d).Alin. (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani., Cerinta nr. 2Experienta similaraDocumente doveditoare pentrulivrari de produse similareSe va prezenta1 (unu) sau cel mult 3(trei) documente a caror valoare cumulata sa fie egala sau mai mare cu valoarea estimata acontractului subsecvent maxim: 105193.80 lei fara TVA.Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau cosemnate de catre o autoritate ori de catre catre clientul beneficiar., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Cerinta nr.4Certificare CE si Certificare Windows pentru fiecare echipament in parte , conform specificatiilor din caietul de sarcini, NOTA: Specificatiile tehnice care indica o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, sunt mentionate doar pentru identificarea cu usurinta a tipului de produs si NU au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse. Aceste specificatii vor fi considerate ca avand mentiunea de «sau echivalent ».Documentele se vor prezentain copii lizibile. Cerinta nr.1Certificat ISO 9001-2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer