Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare computere portabile


Detaliu pentru invitatia numarul 353140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Numar invitatie: 353140/28.08.2013
Denumire contract: Furnizare computere portabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANECod fiscal: RO 24326056, Adresa: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0748886507, Fax: +40 0213151597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bucuresti, Str.Ion Campineanu, nr.11, etaj 1, Registratura, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010031, telefon: +40 0746016664, +40 0213151297, int.1184, fax: +40 0213151297, persoana de contact: Cristian Deaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bucuresti, Str.Ion Campineanu, nr.11, Bucuresti, Romania, cod postal: 010031
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniul public al statului.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare computere portabile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 54 computere portabile, conform prevederilor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 334, 093.81 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata).Cont garantii: RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Directia de Trezorerie si Contabilitate Publica a Municipiului Bucuresti.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in DA. In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare. a)Cuantumul garantiei de participare: 6, 682.60 lei.b)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 3, 340.94 lei (1% din valoarea estimata)c)Perioada de valabilitate a garantiei: 60 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor.Per de valab a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, incepand cu data limita de depunere a ofertelor (60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Suma ce se va retine, in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, se va face in conformitate cu art.278^1 din OUG nr.34/2006.Echivalenta leu/ valuta are la baza cursul BNR la data de 29.07.2013 (1 EUR= 4.3994 lei);
- Cf prev. art. 16 din L 346/2004, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM, prevazuta in Anexa 1 la L.346/2004 ? formularulnr. 12
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 7 zile lucratoare de la data semnarii de ambele parti a contractului.2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA.Forma de constituire a garantiei de buna executie : Conform prevederilor art. 90, din H.G. nr. 925/2006.Cont: RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti., fara TVA;3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 89 alin. (1), coroborat cu art.90 alin.1 din H.G. nr. 925/2006.4. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G. nr. 925/2006.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 11.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea Se va completa Formularul nr.1 ? cerinta obligatorieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 Se va completa Formularul nr.2 ? cerinta obligatorieDeclaratia privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. 34/2006 Se va completa Formularul nr.10 ? cerinta obligatorieIn sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care se pot afla in conflict de interese cu ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul Vasile Pintilie, Ovidiu Gabor, Ioan Oprean, Dumitru Dumitru, Elena Tuchiu, Cristina Persinaru, Mircea Mihai, Mihail Chelaru, Mihaela Chelmu, Catalin Caluian, Olga Vasilescu, Silvia Marinescu, DanielaDragne, Costin Cocea, Laurentiu Cercel, Sofia Badea, Dragos Francu.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, emise de organismele fiscale si locale abilitate din care sa rezulte plata la zi a obligatiilor fiscale? cerinta obligatorie.Certificatele de atestare fiscala trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor avea mentiunea ?Conform cu originalul? si stampila societatii.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/ 2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea cererii de oferta.Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, conform Ord.nr.314/2010 al A.N.R.M.A.P. Se va completa Formularulnr. 3 ? cerinta obligatorie Persoane juridice/ fizice romane Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie, cu mentiunea ?Conform cu originalul? ? cerinta obligatorie din care sa rezulte ca obiectul de activitate corespunde domeniului achizitiei.Persoane juridice/fizicestraineOrice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana ? cerinta obligatorie pentru persoanele juridice/fizice straine
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii cu privire la cifra de afaceri pe cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro, comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: - 2010:4.2099 lei/euro- 2011:4.2379 lei/euro? 2012:4.4560 lei/europt.alte monede decat euro, valorile CA se vor exprima in lei/valuta, la cursul de schimb mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in domeniul si scopul contractului, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Ultimii 3 ani se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor., Certificate/documente ce confirma livrarile de produse, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul beneficiarului-client privat cand operatorul economic poate obtine din motive obiective un certificat/confirmare din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Certificate de calitate ISO 9001:2000 sau echivalente(pentru ofertant), ISO 9001:2000 sau echivalente (pentru furnizor) si ISO 27001 sau echivalente (pentru furnizor) in termen de valabilitate, raportat la data limita de depunere a ofertelor(recunoscute de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru cel putin unul dintre asociati si partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer