Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Furnizare Computere portabile, Imprimanta multifunc?ionala, Camera foto digitala, Flipchart, Aparat indosariat si licen?e IT? necesare implementarii proiectului: ?Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a ce


Detaliu pentru invitatia numarul 348976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 348976/20.06.2013
Denumire contract: ?Furnizare Computere portabile, Imprimanta multifunc?ionala, Camera foto digitala, Flipchart, Aparat indosariat si licen?e IT? necesare implementarii proiectului: ?Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a ceta?enilor romani migran?i?, cod SMIS 38496
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213158556, fax: +40 213158556, persoana de contact: Arabela PISCOCIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Romania, cod postal: 010026, telefon: +40 213158556, fax: +40 213158556, persoana de contact: Arabela PISCOCIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Furnizare Computere portabile, Imprimanta multifunc?ionala, Camera foto digitala, Flipchart, Aparat indosariat si licen?e IT? necesare implementarii proiectului: ?Dezvoltarea capacitatii institutionale de furnizare a serviciilor publice de informare a ceta?enilor romani migran?i?, cod SMIS 38496
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de computere personale portabile(notebook-uri) ? 8 bucati; imprimanta multifunctionala ? 1 bucata; camera foto digitala ? 1 bucata; pachet licente; flipchart ? 1 bucata; aparat indosariat ? 1 bucataDetalii suplimentare sunt mentionate in Caietul de sarcini din Sectiunea II a prezentei documentatii. In caz de discrepante intre prevederile prezentei clauze si cele din caietul de sarcini, vor prevala prevederile din caietul de sarcini.Contractul va fi incheiat intre Ministerul Muncii, Familiei, Protec?iei Sociale si Persoanelor Varstnice si ofertantul caruia i-a fost atribuit contractul, in conformitate cu prevederile prezentei documentatii
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Pentru lotul 1, garantie de participare de 1.480 lei, pentru lotul 2, garantie de participare de 30 lei, se constituie potrivit prev. Art.86 din HG925/2006, perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se poate retine integral in situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006 sau partial(suma de 740 lei pentru lotul 1, respectiv 15 lei pentru lotul2)in situatia prevazuta la art 2781 alin.(1)dinOUG34/2006.Contul RO27TREZ7005005XXX000163, deschis la A.T.C.P.M.B., titular?Ministerul Muncii, Familiei, Protectiei Sociale si Persoanelor Varstnice, cod fiscal 4266669. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in Euro se va face la cursul BNR publicat cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Neprezentarea garantiei de participare insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conduce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33alin.3lit.b dinHG925/2006.Se recomanda ca ambele documente sa fie prezentate intr-un plic separat si anexat ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare se depune inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art.33alin.3 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie a contractului va fi 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin 1-3 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de max. 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului.b) Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie, la solicitarea scrisa a contractantului, in termen de 14 zile de la indeplinirea tuturor obligatiilor asumate de catre acesta.In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de executie in cuantum de 50% fata de suma sus-mentionata. Operatorul economic trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prin prezentarea in original a unei declaratii elaborate conform modelului prezentat in anexa nr.1 la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta urmatoarele: 1. Declaratie privind eligibilitatea? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr.12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura conform181 din OUG 34/2006 ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III ? Formular nr.23. Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata obligatiilor catre bugetul local, respectiv situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleIncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau la art. 181 din OUG nr. 34/2006, precum si in alte situatii similare prevazute de legislatia in vigoare si in declaratia depusa poate atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica sau poate duce la interdictia de atribuire a contractului de achizitie publica.Certificatele fiscale depuse trebuie sa ateste ca, la ultima data de 25 anterioara termenului limita de depunere a ofertelor, ofertantul nu are restante la plata impozitelor, taxelor sau contributiilor de asigurari sociale scadente la acea data. Documentele doveditoare care atesta lipsa datoriilor la o data ulterioara datei solicitate vor fi considerate valabile. In cazul in care exista astfel de restante, daca acestea nu sunt compensate, oferta va fi declarata inacceptabila.Se vor prezenta urmatoarele: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 3, in original2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 5, in originalIn cazul in care mai multi operatori economici depun oferta comuna, fiecare dintre acestia va trebui sa indeplineasca aceasta cerinta. De asemenea, cerinta se aplica si eventualilor terti a caror sustinere este precizata in oferta depusa in cadrul procedurii de atribuire a contractului.Se vor prezenta urmatoarele: 1. Declaratie privind conflictul de interese ? completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Formular 4, in originalOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute in modelul de declaratie pe propria raspundere, in caz contrar urmand a fi exclusi de la participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.Lista cu persoanele din cadrul aparatului autoritatii contractante, cu functii de decizie in ceea ce priveste prezentul contract, sunt: - Alexandra Patricia BRAICA ? Secretar de Stat- Romulus Radu Corneliu DUMITRIU ? Director General Economic- Eduard CORJESCU ? Director Direc?ia Juridica, Legisla?ia Muncii ?i Contencios- Arabela PI?COCIU ? Manager de proiect- Cornelia BIRLA - Responsabil Achizi?ii Se vor prezenta urmatoarele: Pentru persoane juridice: 1. Ofertantul sa fie inregistrat legal - Prezentarea in original/copie legalizata/copie certificata ?conform cu originalul? a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile/reale, la data limita de depunere a ofertelorPentru persoane fizice: - Autorizatia de functionare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Documentele solicitate se vor prezenta de catre ofertant sau operatori economici care depun oferta comuna in asociereSe vor prezenta: Documente edificatoare- copii dupa original si traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica (denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii), in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2010, 2011 si 2012 se va completaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a furnizat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, produse similare a caror valoare, fara TVA, sa fie cel putin egala cu 70.000 lei, prin prezentarea a cel putin 1 (una) furnizare de produse similare cu cele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar, care sa confirme: produsele livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, continand produsele livrate, valoarea acestora, perioada de livrare si beneficiarii, completata si semnata, conform modelului din Sectiunea III, Livrarile prevazute la pct. 2 vor fi incluse in lista si evidentiat distinct.In cazul in care oferta este depusa de un consortiu/asociere, se va prezenta lista centralizatoare semnata de catre reprezentantul legal al consortiului / asocierii desemnat ca lider, precum si liste individuale pentru fiecare in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al consortiului / asocierii, inclusiv liderul.Convertirea in lei pentru ofertantii straini se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Pentru anul in curs transformarea in lei se va face la cursul Bancii Centrale Europene din ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare la licitatie., Declaratii privind partea din contract pe care ofertantul intentioneaza sa o subcontracteze sau partile indeplinite de fiecare dintre membrii asociatiei ? completate si semnate, In cazul in care se intentioneaza subcontractare si/sau este depusa oferta comuna, se vor mentiona: 1. eventualele parti din contract pe care ofertantul intentioneaza sa le subcontracteze si/sau partea indeplinita de fiecare asociat;2. datele de identificare ale subcontractantilor si/sau asociatilor.3. Acordul de asociere care va fi incheiat intre operatorii economici care depun oferta comuna in asociere.Documentele solicitate trebuie prezentate impreuna cu oferta si nu se admite prezentarea lor ulterioara. Ofertantii au obligatia sa seraporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza, pentru serviciile asumate in cadrul asocierii.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta ceritificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate.Prezentare Certificat ISO 9001/2008, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer