Achizitie publica - FURNIZARE COMPUTERE PORTABILE SI FOTOCOPIATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 340758
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340758/10.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE COMPUTERE PORTABILE SI FOTOCOPIATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse in SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE COMPUTERE PORTABILE SI FOTOCOPIATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZAREA UNUI NUMAR DE CINCI COMPUTERE PORTABILE SI UN FOTOCOPIATOR
II.1.6) CPV: 30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de: 300 lei; Se poate constitui: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari; - ordin de plata confirmat de catre banca emitenta; Cont depunere: RO63BRDE190SV03187991900-BRD sucursala Giurgiu; Cuantumul garantiei de participare se va calcula functie de cursul de referinta al BNR la data de 03.12.2012, respectiv 4.5191 lei pentru 1 euro. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 Anexa 1 - Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categorii intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere. Garantia de participare trebuie constituita pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor; In cazul in care garantia de participare nu este prezentata pana la data deschiderii ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita conform conditiilor de mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere; Valabilitatea garantiei de participare 60 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 1;2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 2;3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 - Formularul 3;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) - conflictul de interese - din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 4; Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Director General Adam Craciunescu, Director economic Gabriela Gatu; Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ec. Mecla Mihaiela, ec. Grigore Ioana, jurist Stanescu Florentin Marius, ing. Bicu Constantin, ing. Frumuselu Romeo, ing. Enescu Petrisor;5. Declaratie privind calitatea de participant ? Formularul 5;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate si care trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului - copie stampilata si semnata "Conform cu originalul" In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani: Curs mediu: 2009 - 4.2373 lei/eur; 2010 - 4.2099 lei/eur; 2011 - 4.2379 lei/eur;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista produselor livrate in ultimii trei ani; Cerinta: minim un contract similar doar ca obiect;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se va obtine in mod gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 13:53