Achizitie publica - furnizare Computere si Laptopuri
Detaliu pentru invitatia numarul 328383
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328383/31.05.2012
Denumire contract: furnizare Computere si Laptopuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare Computere si Laptopuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1:1 buc ComputerLot 2:1 buc ComputerLot 3:2 buc ComputereLot 4:2 buc Computere, 1 buc laptopLot 5:2 buc Laptopuri, 1 buc ComputerLot 6:1 buc ComputerLot 7:3 buc ComputereLot 8:1 buc ComputerLot 9:1 buc LaptopLot 10:1 buc LaptopLot 11:1 buc Computer, 1 buc Laptop
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (lot/ lei) : Lot 1 - 100 lei; Lot 2 - 100 lei; Lot 3 - 120 lei; Lot 4 - 150 lei; Lot 5 - 150 lei; Lot 6 - 20 lei; Lot 7 - 200 lei; Lot 8 - 50 lei; Lot 9 - 70 lei; Lot 10 - 80 lei; Lot 11 - 250 lei;(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Modul de constituire a garantiei pentru participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie(Formularul nr. 11, completat in conformitate cu art. 2781 din OUG 34/2006 ? din Sectiunea Formulare si Modele); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de preferat de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de primire a ofertelor) ; sau- Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenullimita de primire a ofertelor); sau- Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500).
Garantie de buna executie
Nu se solicita garantie de buna executie pentru contractele cu o valoare sub 10000 lei, fara TVA.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM);Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare: - Scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formularul nr. 19 din Sectiunea Formularesi Modele) (in original); sau- Ordin de plata in contul: RO02TREZ4065005XXX000411 deschis la Trezoreria Iasi; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 si cele ale art. 90 din HG 925/2006 ; sau- chitanta pentru numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 13.00 ? 15.00 in fiecare zi lucratoare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -declaratie privind eligibilitatea;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OUG nr. 34/ 2006-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 / OUG nr. 34/ 2006-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010 Persoane juridice/ fizice romane: - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. (original/copie legalizata notarial/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru productia (ansamblarea) sau furnizarea (comercializarea) produselor similare, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ec Cosmin Ungureanu
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:15