Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SEVICIU


Detaliu pentru invitatia numarul 323575
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Numar invitatie: 323575/06.04.2012
Denumire contract: FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SEVICIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARACod fiscal: 4250638, Adresa: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Telefon: +40 256306340, Fax: +40 256306355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Romania, cod postal: 300278, telefon: +40 256306348, fax: +40 256306348, persoana de contact: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA-PRUIU CEZAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Romania, cod postal: 300278
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SEVICIU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SEVICIU
II.1.6) CPV: 15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 159 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 HRANA CAINI ADULTI - 100 leiLOT 2 HRANA CAINI JUNIORI - 121 leiGarantia va fi constituita pentru lotul/loturile pentru care se depune oferta, prin virament in contul Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Timisoara, nr. RO 55 TREZ62123610120xxxxx deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari prezentata in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in fisa de date.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, prevazuta de Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 120 zile.
Garantie de buna executie
NU
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Completarea declaratiei de eligibilitate ? cerinta obligatorie prevazuta de art.180 din OUG 34/2006;2.Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 ? cerinta obligatorie prevazuta de art.181 din OUG 34/2006;3.Completarea declaratiei privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti - situatie prevazuta la art.69'1 din OUG nr. 34/2006;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: HANDRA IOAN-Seful Inspectoratului, BARAITARU ARISTOTEL-Adjunctul sefului Inspectoratului, NEFERU DUMITRU-contabil sef, IATAN NICULITA-consilier juridic, CHEPTANARIU GHEORGHE-specialist serviciu logistic, PRUIU CEZAR-specialist achizitii publice.4.Cerinta obligatorie: prezentare de Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, inclusiv bugetele locale, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original sau in copie legalizata, din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Persoane juridice/fizice romane1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, din care sa rezulte ca obiect de activitate furnizarea de produse de natura celor solicitate prin prezenta procedura, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, in original sau copie legalizata daca documentul prevede acest lucru.2. Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului, in conformitate cu prevederile Ordinului M.F.P. nr.1.235/2003 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor O.U.G. nr. 146/2002privind formarea si utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, cu modificarile si completarile ulterioare.3. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.- Persoane juridice /fizice straine1. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite detraducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: nesolicitat
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, pentru LOTUL 1 prin prezentarea a cel putin 1 contract in valoare egala sau mai mare cu 16.000 euro., Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, pentru LOTUL 2 prin prezentarea a cel putin 1 contract in valoare egala sau mai mare cu 22.000 euro., Certificat de conformitate a produselor ofertate emis de organisme abilitate de lege, valabil la data limita de depunere a ofertelor care sa ateste conformitatea produselor cu specificatiile tehnice din caietul de sarcini. 1.Certificat ISO 9001:2001 al operatorului economic aflat in termen de valabilitate;2. Certificat de calitate pentru produs (garantie minim 12-18 luni);3. Autorizatie de livrare pentru distribuitori.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau sediul autoritatii contractante compartimentul Marketing si Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer