Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SERVICIU


Detaliu pentru invitatia numarul 353105
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARA
Numar invitatie: 353105/27.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SERVICIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL TERITORIAL AL POLITIEI DE FRONTIERA TIMISOARACod fiscal: 4250638, Adresa: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Telefon: +40 256306340, Fax: +40 256306355
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Romania, cod postal: 300278, telefon: +40 256306340, fax: +40 256306355, persoana de contact: PRUIU CEZAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CALEA SEVER BOCU NR. 49, Timisoara, Romania, cod postal: 300278
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SERVICIU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CONCENTRAT ALIMENTAR PENTRU HRANIREA CAINILOR DE SERVICIU
II.1.6) CPV: 15713000-9 - Hrana pentru animale de companie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 394, 132.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul 1 Concentrat alimentar uscat pentru caini de serviciu cu activitate intensa - 2198lei ;Pentru Lotul 2 Concentrat alimentar uscat pentru tineret canin pana la 8 luni ? 1745lei;Garantia va fi constituita pentru lotul/loturile pentru care se depune oferta, prin virament in contul nr. RO 55 TREZ62123610120xxxxx deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, prevazuta de Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se constituie pe intreaga durata de valabilitate a ofertei.Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi 30.07.2013 ? curs de schimb B.N.R.
Garantie de buna executie
Mod de constituire a garantiei de buna executie: garantia de buna executie, reprezentand 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, se va constitui, de regula, prin scrisoare de garantie bancara de buna executie (Sectiunea IV, Formulare si anexe, formularul nr.), sau alt instrument de garantare care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului si va fi valabila pe intreaga durata a contractului.Operatorii economici care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie, prevazuta de Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie pe intreaga durata de valabilitate a contractului de furnizare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: prezentarea Declaratiei pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul nr. 1 din Sectiunea IV.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: prezentare de Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat, inclusiv bugetele locale, eliberate deautoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de catre reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care are loc depunerea ofertei. In masura incare procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11, alin.4 din H.G.925/2006. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -completare formular nr.24. Declaratie privind evitarea conflictului de interese. Persoane cu functie de decizie: MIRESCU ION-Seful Inspectoratului Teritorial al Politiei de Frontiera Timisoara; BARAITARU ARISTOTEL-Adjunctul sefului Inspectoratului; NEFERU DUMITRU-contabil sef; IATAN NICULITA-consilier juridic; PISLARU DORU DORIN-sef birou logistic; LEBADA CRISTIAN-specialisti logistica; PRUIU CEZAR-specialist achizitii; DRAGAN DANUT-specialist achizitii. I. Persoane juridice/fizice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de catre reprezentantul legal, din care sa rezulte ca obiectul de activitate este furnizarea de produse de natura celor solicitate prin prezenta procedura. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca infornatiile cuprinse in certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.2. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoriaintreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/2004 privind stimularea dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.II. Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, confirmata de beneficiari;b. Informatii referitore la personalul de specialitate de care dispune operatorul economic sau al carui angajament de participare a fost obtinut, inspecial pentru asigurarea controlului calitatii (medici veterinari, nutritionisti, zootehnisti, etc.); Cerinta de calificare este indeplinita daca ofertantul facedovada ca dispune de cel putin 1 persoana de specialitate cu calificare inmedicina veterinara, nutritie, zootehnie, etc.Se va completa o declaratieinsotita de certificate de atestare profesionala, Operatorii economici vor prezenta cate doua mostre pentru fiecare produs ofertat. Mostrele vor fi prezentate in ambalajul in care produsele vor fi livratela destinatia finala. a. certificat ISO9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere aofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.09.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 14:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer