Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE CONDICI DE SERVICIU,ANEXE LA CONDICI, ORDINE DE SERVICIU D.S.PRAHOVA


Detaliu pentru invitatia numarul 340913
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 340913/12.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE CONDICI DE SERVICIU, ANEXE LA CONDICI, ORDINE DE SERVICIU D.S.PRAHOVA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CONDICI DE SERVICIU, ANEXE LA CONDICI, ORDINE DE SERVICIU D.S.PRAHOVA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE CONDICI DE SERVICIU, ANEXE LA CONDICI, ORDINE DE SERVICIU PENTRU PERSONAL SILVIC
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 229 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 84, 58 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-60de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantie bancara , sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari in conditiile legii - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(Cont RO53BRDE 300 SV 2110 6963 000 deschis la BRD Ploiesti), -numerar la caseria Directiei Silvice Prahova.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006. Se va prezenta certificat pentru participare cu oferta independenta. Se va prezenta declaratie privind privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si implicate in procedura de atribuire: Ciomag Dragos, Danielescu Sebastian, Radu Elvira, Udroiu Claudiu, Kissinger Ady, Iova Alina, Dumitru Dragoi, Domsa Ioan, Vintila Sorin. Se va prezenta Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul''.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta mostre pentru toate produselor ce fac obiectul achizitiei, la sediul Directiei Silvice Prahova, pana la data si ora limita de depunere a ofertelor prevazute in invitatia de participare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP la prezenta invitatie
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer