Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare conserve de legume si conserve de fructe


Detaliu pentru invitatia numarul 327151
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Numar invitatie: 327151/18.05.2012
Denumire contract: Furnizare conserve de legume si conserve de fructe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 15531230, Adresa: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Telefon: 0213142315, Fax: 0213142316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ACADEMIEI NR. 3-5, SECTOR 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030011, telefon: +40 0213142315, fax: +40 0213142316, persoana de contact: ELENA MARIA GHITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.FOISORULUI, NR.56-58, SECTOR 3, BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare conserve de legume si conserve de fructe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de conserve de legume si conserve de fructe
II.1.6) CPV: 15331400-1 - Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da, in cuantum de 10000 lei, prin virament bancar sau instrument de garantare emis de o soc.bancara sau o soc. de asigurari, de preferat din Romania.Valabilitate garantie: 90 zile de la data limita de depunere a ofertei(conform art.85, lit.b/HG925/2006).Cont: RO34TREZ70055006XXX006777;CIF 15531230.Retinerea garantiei, in conf. cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Da, 5% din val.contractului, fara TVA, prin virament bancar/instrument de garantare emis de o soc. bancara/soc.de asigurari, care devine anexa la contract conf. art.90/HG925/ 2006, sau prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale.Pt.constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea de trezorerie din loc./zona sediului social(conf.HG1045/2011). Suma initiala care va fi depusa nu va fi mai mica de 0.5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-Formular1(si tert sustinator)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Formular 2(si tert sustinator, it.a)1), d);
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Ordin ANRMAP314/2010;
-Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/ofertanti asociati/subcontractanti/terti sustinatori, conform art.691 din ordonanta.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractanta, in ceea ce priveste organizara, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Cosmina Ioana SIMIEAN ? director general, Claudia Ramona POPESCU, director economic si administrativ, Iuliana POPESCU- sef serviciu administrativ.-Certificat fiscal elib.de ANAF priv.plata datorii la Bugetul consolidat-original/copie conf.cu orig.;
-Certificat fiscal priv. plata impozite/taxe locale?original/copie conf.cu originalul, pt.sediul social.Ambele certificate trebuie sa prezinte situatia fiscala la sfarsitul lunii anterioare celei in care se depune oferta. Certificatul constatator emis de ORC(original/copie), trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data de deschidere, sa rezulte ob.de activitate si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment, lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic.Ofertantul clasat pe locul 1 va transmite, la cerere certificatul in original/copie legalizata.-Pt.personae juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conf.cu prevederile legale din tara in care este resident(original/copie ci traduceri autorizate).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia econo;mico ? financiara ? Fisa de informatii generale, Bilantul contabil, la 31.12.2010 sau 30.06.2011, vizat si inregistrat de organele competente?copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Lista cu principalele livrari de produse similar din ultimii 3 ani. unul sau mai multe contracte, produse similare, cu o valoare cumulata cel putin egala cu 500.000 lei, fara TVA.Cel putin 1 recomandare., Declaratie privind dotarile specifice indeplinirii contractului.Dovada ca dispun de minim 2 mijloace de transport autorizate de catre Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru transport produse de origine non ? animala. - se va prezenta autorizare sanitara veterinara pentru mijloace de transport de origine non animala, in copie Certificarea sistemului de management al calitatii. Standardul SR EN ISO 9001:2008, sau echivalent ? din partea operatorului economic., Certificarea sistemului de management al sigurantei alimentelor , in conformitate cu prevederile standardului SR EN ISO 22000:2005, sau echivalent, din partea operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 09:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer