Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare consumabile pentru imprimante, multifunctionale, copiatoare si faxuri in anul 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 347289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL TULCEA
Numar invitatie: 347289/24.05.2013
Denumire contract: Furnizare consumabilepentru imprimante, multifunctionale, copiatoare si faxuri in anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL TULCEACod fiscal: 4321607, Adresa: Str. Pacii 20, Tulcea, Telefon: +40 0240502235, Fax: +40 0240516538
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Consiliului Judetean Tulcea, registratura, str. Pacii nr. 20, loc. Tulcea, jud. Tulcea, Romania, cod postal: 820033
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, loc.Tulcea, jud. Tulcea, Romania, cam 405
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare consumabilepentru imprimante, multifunctionale, copiatoare si faxuri in anul 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabilepentru imprimante, multifunctionale, copiatoare si faxuri (toner pentru imprimantele laser/faxuri, toner pentru fotocopiatoare si unele consumabile imprimante-ribon, etc.), in anul 2013, conform cantitatitalor si tipurilor specificate in caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30125120-8 - Toner pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie pentru participare este de 2790 lei, Formular nr.2, cu perioada de valabilitatede 90 de zile de la termenul limita de depunerea ofertelor(toata perioada de valabilitate a ofertei).Garantia de participare se constituie in conf cu prev art.86/HG925/2006 ptr aprobarea normelor de aplicare OUG34/2006, cu modif si complet ulter.Echivalenta Garantiei de participare depusa in alta moneda decat lei, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul depunerii de oferte in asociere, aceasta se constituita in numele asocierii si acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original, insotita de traducerea autorizata in limba romana.Garantiei de participare se constituie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;prin depunerea la casieria aut contr: a)OP/file cec, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data deschiderii oferte b)sume in numerar-valoarea garantiei de participare este redusa.Garantia de participare se depune in contul Consiliului Judetean Tulcea nr.RO29TREZ6415006XXX000146, deschis la Trezoreria mun Tulcea.Dovada constit garant de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschidere oferte.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1alin.(1), lit.b)din OUG 34/2006, respectiv suma de 1395 lei(pana la 4200lei-1% din valoarea estimata a contractului)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011;In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.16)Garant buna exec se constit prin instr de garant emis in cond leg.Garant buna exec-constit si prin retineri succes din sume datorat pt fact part.Contractantul are oblig de a deschide la unit Trezorerie Statului un cont de disp distinct la dispoz autorit contr Suma initial ce se dep de contractant in contul de disp astf deschis sa nu fieIII.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (completare Formular nr.6);
-Cazier judiciar al operatorului economic;
-Cazier judiciar al administratorului/directorului general.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de fiecare asociat si tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local(indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Documente de confirmare: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (completare Formular nr.12B1 )-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre Bugetul general consolidat sau echivalent;
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile catre bugetul local sau echivalent.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi prezentate si de fiecare asociatDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c^1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul - formular nr.12B2.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere raspundere de participare la licitatie cu oferta independenta (completare Formular nr.1 ).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.7).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de catre fiecare asociat, subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii ofertante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Teodorescu Horia, Siscu George, Strat Vasile, Puscau Gabriel-Florin, Cabuz Constantin, Caraman Sirma, Mihai Marius Cristi.5. Ofertantii vor prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura (completare formular nr.12C)Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data limita de depunere a ofertelor. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta copii si traducerea lor certificata in limba romana dupa documentele care dovedesc o forma de inregistare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar relevant pentru obiectul prezentei achizitii;Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: -Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic;
-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in cursInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita, ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatul constatator emis de ONRC, original sau copie legalizata.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate mai sus, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1. Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 250.000 lei. Se solicita cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani-ofertantii vor prezenta documentele relevante disponibile pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte de calificare. Conversia din/in euro se va face la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.Prezentare Fisa de informatii generale a ofertantului, conform Formularul nr.8-Informatii generale.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare ptr asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantilor asociati desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul reprezentantul legal al ofertantilor asociati desemnat ca lider., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 18 incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr.6, Formular nr 12B2si Formularul nr.7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Prezentare dovada experientei similare a ofertantului privind efectuarea de livrari de produse similare in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 100.000lei, fara TVA, prin prezentarea, in copii cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate/ documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, in valoarea de cel putin 100.000 lei, fara TVA.Completare Formular nr. 12 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Conversia din euro se va face la cursul mediu leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru luna incheierii documentului/ documentelor respectiv/respective.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Cerinta 2 . Declaratie privind dotarile specifice pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului, astfel incat sa permita livrarea produselor in timp optim ? se va completa Formularul nr. 11.Nota: In cazul unei asocieri, formularele si/sau documentele solicitate, vor fi prezentate de catre fiecare membru al asocierii., Cerinta 3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii .Prezentare Declaratie privind asigurarea cu personal- Formular nr.10Prezentare Formular nr.9- Informatii referitoare la personalul de conducere , personalul responsabil de indeplinirea contractului, Cerinta 4 Prezentaredocumente de studii/ calificare, aferente personalului /organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Prezentare documente privind detinerea cu contract de munca sau alta forma legala de angajare sau declaratii de disponibilitate ale personalului /organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii. Se accepta si angajament de participare.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatulisi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermtert sustinator, dupa caz, conform Formular nr. 19/formular nr.20/formular nr. 21in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, tertul sustinator, prezentand in acest sens, in forma autentica, Formularul nr.6, Formular nr 12B2si Formularul nr.7Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii , disponibila in Sistemul Electronic de Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer