Achizitie publica - Furnizare consumabile (cartuse de toner, articole de papetarie, accesorii de birou) aferente implementarii proiectului ?SPO On-line - Intalnirea intre cererea si oferta de forta de munca??.
Detaliu pentru invitatia numarul 340535
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340535/05.12.2012
Denumire contract: Furnizare consumabile (cartuse de toner, articole de papetarie, accesorii de birou) aferente implementarii proiectului ?SPO On-line - Intalnirea intre cererea si oferta de forta de munca??.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA TIMISCod fiscal: 11375707, Adresa: BV. REPUBLICII NR. 21, Timisoara, Telefon: 0256294627, Fax: 0256294234
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BV. REPUBLICII NR. 21, Timisoara, Romania, cod postal: 300159, jud. Timis, telefon: +4 0256294627, fax: +4 0256294234, persoana de contact: CARMEN NOVAC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BV. REPUBLICII NR. 21, Timisoara, Romania, cod postal: 300159, Jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare consumabile (cartuse de toner, articole de papetarie, accesorii de birou) aferente implementarii proiectului ?SPO On-line - Intalnirea intre cererea si oferta de forta de munca??.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiade consumabile (cartuse de toner, articole de papetarie, accesorii de birou)pentru implementarea proiectului ?SPO On-line - Intalnirea intre cererea si oferta de forta de munca?- ID POSDRU/111/4.1/S/92111 .
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantum de 1680 lei cu o valabilitate cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei si anume 90 de zile raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Data la care se va face echivalenta leu/valuta va fi data de 12.11.2012. Data limita de depunere a ofertelor va fi ulterioara datei pentru care s-a stabilit cursul de referinta.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se exprima in lei si va fi constituita prin: virament bancar in contul deschis la Trezoreria Timisoara cu nr. RO 60 TREZ 621 5005 XXX 000296, cu mentiunea , ,Garantie de participare la procedura -cerere de oferta- "ACHIZITIA DE CONSUMABILE pentru implementarea proiectului ?SPO On-line - Intalnirea intre cererea si oferta de forta de munca?? sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada garantiei de participare se va prezenta in orig.
Garantie de buna executie
5% din valoarea de atribuire a contractului; Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 al.1-3 sau in functie de valoare de la art. 90 al. 1, 2; totodata se vor avea in vedere prevederile HG.nr. 1045/2011;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea/ofertant, ofertanti asociati/tertsustinator: prezentare Formular A;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din/OUG34/2006/ofertant, ofertanti asociati, tert sustinator: prezentare Formular B;Daca ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006, pers.care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art. 181, lit a, c1, d din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. 3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala privind privind plata obligatiilor la bugetul de stat de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie pe proprie raspundere conform art.69, ind.1/OUG34/2006, cerinta obligatorie ofertant, ofertanti asociati, tert sustinator, subcontractant, privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere din cadrul autoritatii contractante: prezentare Formular R;6.Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP ?Cerinta obligatorie ofertant/ofertanti asociati-prezentare Formular Q-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;7.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-cerinta obligatorie ofertant/ofertanti asociati: prezentare FormularD; persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Negut Liviu, Latcu Florentin Petru, Ilin Liliana, Simionas Alina, Godeanu Daniela Jana, Novac Carmen Marieta;Documentele se depun in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea pentru conformitate originalul/copia legalizata a documentelor, in situatia in care a fost prezentat in copie conforma cu originalul documentul solicitat. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certifcatul constatator emis de ONRC?Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati. Documentele se depun in original/copie legalizata/copie lizibila certificata conform cu originalul.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea pentru conformitate originalul/copia legalizata a documentelor, in situatia in care a fost prezentat in copie conforma cu originalul documentul solicitat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru operatorii economici ofertanti se solicita realizarea unei cifre medii de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, (sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani) egala sau mai mare de: 84.000 lei; Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind experienta similara., 2 Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani., 3.Se solicita dovada faptului ca ofertantul dispune de personal pentru furnizarea produselor, responsabil cu semnarea procesului verbal de receptie., 4.Se solicita cate o mostra pentru fiecare produs ofertat. Acestea se vor depune pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul Autoritatii Contractante AJOFM din Timisoara, Bdul Republicii nr. 21, jud. Timis
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:21