Achizitie publica - Furnizare consumabile de birotica si echipamente informatice_CMMI
Detaliu pentru invitatia numarul 287085
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Cod de identificare fiscala: 4701606
Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi
Telefon: 0232216853
Fax: 0232216853
Denumire invitatie: Furnizare consumabile de birotica si echipamente informatice_CMMI
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare consumabile de birotica si echipamente informatice, mai multe produse, mai multe coduri CPV.Sursa de finantare: finantare de baza si venituri proprii.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 04.04.2011 11:13
Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, cu sediul in Str. Prof. Dr. Docent Dimitrie Mangeron nr.67, Imobil T, parter, camera A-02. adm.patr. Iulia Lipsa.
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Consiliu a Facultatii CMMI, Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Str. Prof. Dr. Docent Dimitrie Mangeron nr. 39 (fost 59A), Imobil TCM.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Valoare estimata: 13, 970 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratiede eligibilitate; Declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181;Copie Certificatul de inregistrare emis de ORC; Certificat constatator privind inmatricularea la ORC; Declaratie Fisa informatii generale ; Lista pricipalelor livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani ; Declaratie privind livrarilede produse efectuate în ultimii 3 ani ; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea controlului calitatii ; Lista cuprinzand subcontractantii ; Declaratie a ofertantului privind partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti ; Fisa informatii generale pentru subcontractanti.Cerintaminima obligatorie este prezentarea documentelor solicitate.
www.e-licitatie.ro, sect. documentatie si clarificari.Garantie participare = 250 RON.S-a ales procedura de CO deoarece AC intentioneaza sa atribuie mai multe contracte distincte.