Achizitie publica - Furnizare consumabile IT si hartie
Detaliu pentru invitatia numarul 331951
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331951/18.07.2012
Denumire contract: Furnizare consumabile IT si hartie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: 0236/460660/121, Fax: 0236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460660-121, fax: +40 236460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN APDM SA Galati, Str. Portului, nr. 34, cod 800025
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare consumabile IT si hartie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie furnizarea de cartuse de cerneala si cartuse de toner, hartie pentru tiparit, hartie pentru scris, hartie continua pentru imprimante de computer necesare desfasurarii activitatilor specifice a CN APDM SA Galati in cantitatile si cu specificatiile din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 156 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de particip: Lotul 1-1277 lei; Lotul 2- 305 lei; Lotul 1+2 - 1582 lei; Valabil. garantiei de particip. ? 100 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constit: Conf. prev. art.86 din H.G 925/2006, garantia de particip. se constit. prin virament bancar, numerar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, prez. in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc. de atrib.-FORMULARUL 5. Daca garantia de particip. se constituie prin OP, confirmat de banca emitenta, viramentul se va face in conturile: BANCA TRANSILVANIA Galati: RO59BTRL01801202A11573XX RON sau BRD Galati: RO92BRDE180SV03879201800RON. La data deschiderii ofertelor, garantia de participare trebuie sa fie incasata in contul Aut. Contract. Ofertantii incadrati in categoria IMM si care prezinta declaratie in acest sens (conform anexei la Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii inteprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), constituie garantia de particip. in procent de 50% din cuantumul precizat. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat - FORMULAR F4. Conditii de retinere a garantiei de participare -conform HGR. Nr. 925/2006, art. 87. In cazul in care ofertantul depune contestatie, iar CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare, in raport cu valorile estimate ale celor 2 loturi, sumele urmatoare: -LOTUL 1-640 lei-LOTUL2 - 150 lei-LOTUL 1+LOTUL 2 - 790 lei (conf. Art.278 ind. 1, a) din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare.)Conditii de restituire a GP: conf. HGR nr. 925/2006 , art . 88
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10%din pretul contractului, exclusiv TVA.Modalitate constituire: conf. art.90 din HG 925/2006, alin 1 si 2, in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a fiecarui contractsubsecvent.IMM beneficiaza de prevederile art. 16 alin. (2)din Legea nr. 346/2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art. 3 din Legea nr. 346/2004. In cazul asocierii, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria IMM pentru a se beneficia de reducerea in cauza.Conditii de constituire a garantiei de buna executie: Prezentarea dovezii constituirii garantiei de buna executie la autoritatea contractanta se va face in maxim 2 zile lucratoare de la semnarea fiecaruicontract subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinOUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Completare si prezentare FORMULARA1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic.Cerinta 2Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute laart.69?1 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - George Petcu ? Director General;
- Mihai Ochialbescu ? Director Tehnic;Persoanele implicate in procesul de verificare/evaluare a ofertelor: - Mandica Nicorescu ? Serviciul Adminsitrativ-Aprovizionare;
- Daniela Lupea Iscu ? Birou Juridic;
- Plesu Cornel ? Serviciul Achizitii Publice;
- Simionescu Viorel - Serviciul Achizitii Publice;
- Bosneaga Sorina - Serviciul Achizitii Publice;
- Dantis Cezarina ? Serviciul Contabilitate.Completare si prezentare FORMULAR A2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta 3Ofertantul trebuie sa i?i asume, pe propria raspundere, veridicitatea si completitudinea informatiilor din FORMULARUL 7 - Certificat de participare cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile Ordinului Presedintelui ANRMAP (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010).Cerinta 4Informatii privind asocierea. In cazul depunerii candidaturii de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.Completare si prezentare FORMULAR K ? Model acord de asociere.Documentele solicitate pentru neincadrarea ofertantilor in prevederile art. 691 , art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d)din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta 1Ofertantul participant la proceduratrebuie sa faca dovada ca nu se afla in procedura de lichidare judiciara (faliment) sau ca acesta nu se afla in incapacitate de plata.Certificatul va fi prezentat in original sau xerocopie cu mentiunea ?conform cu originalul? pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al ofertantului si stampila, din care sa rezulte: -numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
- obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea documentului in original / copie legalizata.Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Pentru LOTUL 1-cartuseOfertantul participant la procedura (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta Declaratie pe propria raspundere a ofertantuluiprivind Lista principalelor furnizari de cartuse similare LOTULUI 1, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru LOTUL 2 - hartieOfertantul participant la procedura (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta Declaratie pe propria raspundere a ofertantuluiprivind Lista principalelor furnizari hartie similare LOTULUI 2, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta 2LOTUL 1 si LOTUL 2Prezentarea cel putin a unui document/proces verbal de receptie prin care sa se confirme executarea de furnizari de produse similare obiectului contractului., Cerinta 3Pentru LOTUL 2. ? hartiePrezentare mostre de produsMostrele vor fi prezentate pana la data limita de dep. a ofer-lor.Mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs????? (se va mentiona hartie pentru tiparit/hartie pentru scris/hartie continua pentru imprimante de computer) pentru procedura de cerere de oferta cu etapa fin. licit. electr-ca din data de (data de deschidere a ofertelor) pentru achizitia de «Consumabile IT si hartie» organizata de CN APDM SA Galati?.Mostrele depuse de oper. economici care nu au fost declarati castigatori se restituie acestora. Cerinta 1Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii unui nivel calitativ corespunzator prin implementarea unui Sistem de management al calitatii pentru domeniul contractului de achizitie publica.Se va prezenta copia certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP, anexata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 08:34