Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare consumabile papetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 321993
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA CORPULUI DIDACTIC MEHEDINTI
Numar invitatie: 321993/20.03.2012
Denumire contract: Furnizare consumabile papetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA CORPULUI DIDACTIC MEHEDINTICod fiscal: 12789456, Adresa: STR. CALOMFIRESCU NR. 94, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252-321537, Fax: 0252-321537
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALOMFIRESCU NR. 94, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220127, telefon: +40 252321537, fax: +40 252321537, persoana de contact: ION CIOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa Corpului Didactic Mehedinti, Dr. Tr Severin, str Calomfirescu, nr 94, sala de sedinta -Proiecte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare consumabile papetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare consumabile papetarie conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare este in suma fixa de aprox. 2% din valoarea estimata, fara TVA , in valoarede 1.600 lei si se constituie sub forma de Scrisoare de Garantie Bancara, virament bancar in contul: RO67 TREZ 4615 005X XX00 5434 deschis la Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin, CUI: 12789456, sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari . Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa: neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In situatia depunerii unei contestatii la C.N.S.C. si in masurain care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 802 lei, potrivit art 2781 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume- 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006(model Anexa 2a) - original.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(model Anexa 2b) - original3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordin nr.314/2010-Anexa 5-original.4. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local . Documentul va fi prezentat: in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta va reflecta situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat .Documentul va fi prezentat: in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta va reflecta situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederileart 69 indice 1In vederea eliminarii conflictului de interese mentionam persoanele cu functie de decizie in cadrul CCD Mehedinti: Broscareanu Lacramioara- Director CCD, Mihailescu Carmen- Manager Proiect, Tufis Cristian Daniel- Manager Financiar, Popescu Gh. Marian- Consilier Juridic pentru Proiect, PFA Pislaru Simona Mirela- consultant achizitii publice.Se va completa in original Anexa 2c 1. Certificat constatator emis de O.N.R.C., conform legislatiei in vigoare-in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?(eliberat in luna anterioara desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor).Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte autoritatii contractante, pentru conformitate, certificatul constatatorin original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Cifra de afaceri pentru anul 2010., 2. Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Lista principalelor livrari de produse similarein ultimii 3 ani cuprinzand valori, perioada de furnizare, beneficiari / cantitati, dupa caz, conformAnexa nr.7- original semnat si stampilat., Cerinta 2. Experienta similara dovedita prin prezentarea a cel putin un contract derulat in ultimii trei ani al carui obiect a fost furnizarea de produse similare.Anexa 6 completata, semnata si stampilata., Cerinta 3. Recomandari- Cel putin o recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale asumate, semnate de conducatorii unitatilor la care s-au livrat produse similare prezentata in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din partea unor beneficiari institutii publice sau private., Cerinta 4. CV-ulpersoanei/ persoanelor responsabile de indeplinirea contractului, prezentate in original, datate si semnate pe fiecare pagina, Cerinta 5. Mostre- Se vor prezenta mostre ale produselor ofertate. Fiecare monstra va fi etichetata cu numere de la 1 la 52, corespondenta intre numere si produse facindu-se intr-un tabel centralizator.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 17:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer