Achizitie publica - FURNIZARE CONSUMABILE PENTRU COPIATOARE, IMPRIMANTE SI FAXURI
Detaliu pentru invitatia numarul 337385
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Numar invitatie: 337385/15.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE CONSUMABILE PENTRU COPIATOARE, IMPRIMANTE SI FAXURI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Romania, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410, DGA/ Biroul Achizitii Publice, Camin nr 1 Parter cam. 17
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Romania, cod postal: 900527, telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410, DGA/ Biroul Achizitii Publice, Camin nr 1 Parter cam. 17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CONSUMABILE PENTRU COPIATOARE, IMPRIMANTE SI FAXURI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 557, 871 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantum GP: Lot 1=900 lei; Lot2=2200lei; Lot3=3400lei; Lot4=500lei;Lot5=1400 lei 2.Perioada de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3.GP se constituie in conform. cu preved. art. 86 din H.G. nr. 925/2006, in lei, sub forma de: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea ACpentru participarea la cererea de oferta-completare formular nr. 15 din Sectiunea IV- ?Formulare si modele?-in original; sau- Ordin de plata in favoarea AC in contul RO72TREZ2315005XXX000398, deschis la Trez. Constanta; sau- depunere la caseria AC din Constanta, Bd. Mamaia nr. 124, Camin 1, Parter, a unui ordin de plata sau a unei file de cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in caregarantia de participare este redusa ca valoare.Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul IMM-urilor GP va fi redusa la ½ din cuantum. Se vava prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere conform model prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. si complet. ulterioare, in original. In cazul unei asocieri GP poate fi emisa in numele liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominaliz. in cadrul acesteia a tuturor membrilor asocierii.Ofertele neinsotite de dovada constituirii GP vor fi respinse conform prev. art. 33 alin.(3) lit.b) din H.G. nr. 925/2006 .Conform OUG 34/2006 art. 278¹ alin (1), in masura in careCNSCrespinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP o suma de: pt Lot 1=9lei;Lot2=22lei; Lot3=34lei;Lot4=5lei;Lot5=14lei.RestituireaGP. se realiz. conform prev. art. 88 din H.G. nr.925/2006.AC=Autoritatea contractanta;GP=garantie participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completare formular nr. 2 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalNota: Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind neincardarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 3 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE-in originalNota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3 Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul constatator va fi eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantulare sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Cerinta nr. 4 Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de atestare fiscala va fieliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul are sediul social si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?.Nota: Pentrupersoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana si legalizata.Cerinta nr. 5 CERTIFICAT de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicarea certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Completare formular nr. 5 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalCerinta nr. 6 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare formular nr. 4 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in original.Cerinta nr. 7 Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Completare formular nr. 9 din Sectiunea IV- FORMULARE si MODELE- in originalInformatii referitoare la persoanele cu functii de decizie pe www.univ-ovidius.ro. Cerinta nr. 1A. Pentru persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic. Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, si va fi prezentat in oricare din formele: original, copie legalizata saucopie lizibila certificata, ,conform cu originalul?B Persoane juridice /fizice straine Certificate sau documente edificatoarecare sa dovedeasca forma de inregistrare , adresa si obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic va prezenta certificate sau documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare, adresa si obiectul de activitate.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani., Cerinta nr. 2Experienta similaraDocumente doveditoare pentrulivrari de consumabile pentru echipamentele specifice lotului ofertat . Prezentarea a 1 (unu) sau cel mult 3(trei) contracte de furnizare / parti relevante din contracte din contracte a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea estimata acontractului subsecvent maxim: Pt. Lot 1, de 6528.00 lei fara TVA;Pt. Lot 2, de 15607.00 lei fara TVA;Pt. Lot 3, de 19928.00 lei fara TVA;Pt. Lot 4, de 4298.00 lei fara TVA;Pt. Lot 5, de 10875.00 lei fara TVA; Cerinta nr. 1 Certificat ISO 9001-2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si la cerere, la adresa autoritatii contractante, tel/fax 02410606401; e-mail
[email protected] IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 11:56