Achizitie publica - FURNIZARE CONSUMABILE SI SOLUTII DE DIALIZA
Detaliu pentru invitatia numarul 347610
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347610/29.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE CONSUMABILE SI SOLUTII DE DIALIZA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal "Dr. Teodor Andrei" LugojCod fiscal: 2501652, Adresa: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Telefon: +40 256355631, Fax: +40 256355631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 256355631, fax: +40 256355631, persoana de contact: Olimpia Ciulonescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Gheorghe Doja nr.36, Lugoj, Romania, cod postal: 305500, telefon: +40 256355631, fax: +40 256355631, -BIROU AD-TIV _APROV
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CONSUMABILE SI SOLUTII DE DIALIZA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CONSUMABILE SI SOLUTII DE DIALIZA CONF. CAIETULUI DE SARCINI ATASAT IN SEAP.
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 186, 274.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in valoare totala de 1862.75 lei.Echivalentul in leupentru o alta valuta se va stabili la cursul BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Perioada de valabilitate: va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Mod de constituire: Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordinde plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractantedeschis la Trezoreria, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art..87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006.Garantia de participare va fi postata obligatoriu pe SEAP(scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici participanti.In cazul de fata se poate depunere si in numerar la casieria autoritatii contrcatante.In cazul in care, contestatia depusa la CNSC este respinsa, se va retine din garantia de participare, conf. Art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006). Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular 2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3.Cerificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele catre stat, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat(formularele tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), din care sa rezulte situatia obligtatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 36.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Personal cu functii de raspundere din cadrul autoritatii contractante: manager: ec. Florin Gh. Voichescu, dir. med.- dr. Mircea SErpe, dir. fin. cont. -Ec. Liviuta Crista: - Formular 47. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular 5 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.2. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii pentru importul si comercializarea echipamentelor medicale specifice obiectului procedurii, conform Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a obiectului contractului., Declaratie/declaratii privind incadrarea in categoria IMM (daca este cazul) ? In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furniz. exec. in ultimii 3 ani ? , continand numele/titlul contractelor, val. finala certificata a acestora, sursa de finantare, perioada de exec. a contr., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt aut. contractante sau clienti privati, cota (%) de participare a ofertantului din valoarea contr., precum si o enumerare succinta a bunurilor furniz. in cadrul contr. respectiv, in original. Asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii ?ISO 9001 sau echivalent in domeniul corespunzator obiectului contractului . Informatii necesare: Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ?SR EN ISO 9001 sau echivalent, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 12:26