Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare "Consumabile tonere"


Detaliu pentru invitatia numarul 328439
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Rutiera Romana
Numar invitatie: 328439/31.05.2012
Denumire contract: Furnizare "Consumabile tonere"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Rutiera RomanaCod fiscal: 12059648, Adresa: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0720.077.560, Fax: 021.318.21.10
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, telefon: +40 213182100, fax: +40 213121585, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul. Dinicu Golescu, nr. 38, Porta G, etaj 8, Sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare "Consumabile tonere"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de consumabile tonere pentru imprimante, copiatoare si faxuri in baza comenzilor transmise esalonat de catre achizitor, functie de necesitati, pe durata derularii contractului.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 967 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Lotul 1 ? tonere pentru echipamente CANON 270, 00; 2.Lotul 2 ? tonere pentru echipamente HEWLETT-PACKARD290, 00; 3.Lotul 3 - rola transfer pentru echipamente BROTHER45, 00; 4.Lotul 4 - tonere pentru echipamente KYOCERA-MITA1.460, 00; 5.Lotul 5 ? tonere pentru echipamente TOSHIBA 337, 00; Toate loturile 2.402, 00. Perioada de valabilitate a garantiei de participare nu trebuie sa fie mai mica decat perioada de valabilitate a ofertei (90 de zile). Forma de constituire a garantiei de participare: scrisoare de garantie bancara (Formularul 13), ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO72TREZ7015025XXX000328 Trezoreria sector 1, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor. In masura in care, Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 278ยน din O.U.G. nr. 34/2006, in sensul retinerii sumei corespunzatoare, functie de lotul pentru care se depune oferta.
Garantie de buna executie
5% din valoarea, fara TVA aferenta contractului, se va constitui pana la semnarea contractului astfel: ordin de plata in contul ARR, CF12059648, RO72TREZ7015025XXX000328, Trezoreria sector 1. -scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari prezentat in original;sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;sa precizeze clar obiectul contractului de achizitie publica;sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie si in contract;sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata. c) autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Formularului 2 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 3 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarilor ulterioare;Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;Certificat de taxe si impozite locale ( datorii la bugetele locale ) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Formularului 4 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ( semneaza/aproba documente emise in legatura cu procedura) sunt: 1.COMAN MELUS FLORIAN - DIRECTOR GENERAL;2.CAPRARU ANDREI - DIRECTOR GENERAL ADJUNCT;3.TREBEA MIHAELA-DIRECTOR ECONOMIC - ADMINISTRATIV;4.OLTEANU ELENA - DIRECTOR JURIDIC;5. FLOREA FLORENTINA - SEF SERVICIU ACHIZITII PUBLICE;6.SURULESCU AURELIA - SEF SERVICIU ADMINISTRATIV; 7.BAICU FLORIN - INSPECTOR SERV. ADMINISTRATIV;.8. ZALUPCA CRISTIAN ? REFERENT SERV.ACHIZITII PUBLICECerinta nr. 4Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze: Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 6 ? Certificat de participare la procedura cu oferta independentaCerinta nr. 5Fisa de informatii generaleCompletarea Formularului 7 anexa la fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulareIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.NOTA: Documentele solicitate la cerintele nr. 1 - 5 se pot prezenta in urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata pe fiecare pagina. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului (in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata pe fiecare pagina), din care sa rezulte: -adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare prestarilor de servicii de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice, numele complet, sediul si persoanele autorizate/administratori.-nu sunt inscrise mentiuni privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment), sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse in domeniul achizitiei efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile se confirma prin prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie emis sau contrasemnat de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. NOTA: Recomandarile pot fi prezentate in oricare din urmatoarele forme: original, copie legalizata notarial sau copie lizibila semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Serviciul Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 14:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer