Achizitie publica - FURNIZARE CORPURI DE ILUMINAT FESTIV PENTRU SARBATORILE PASCALE
Detaliu pentru invitatia numarul 322155
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322155/16.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE CORPURI DE ILUMINAT FESTIV PENTRU SARBATORILE PASCALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI PUBLIC SI PRIVATCod fiscal: 13998965, Adresa: Str. Revolutiei nr.2-4, Targoviste, Telefon: +40 245210670, Fax: +40 245210670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Revolutiei nr.2-4, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +40 245210670, fax: +40 245210670, persoana de contact: EUGEN PUSCASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Revolutiei nr.1-3, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +40 245210670, fax: +40 245210670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE CORPURI DE ILUMINAT FESTIV PENTRU SARBATORILE PASCALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE CORPURI DE ILUMINAT FESTIV PENTRU SARBATORILE PASCALE
II.1.6) CPV: 31531100-8 - Tuburi electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 542, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Valoarea garantiei de participare: 10.850 leiPerioada de valabilitate a garantiei: egala cu cel putin perioada de valabilitate a ofertei2.Garantia de participare se constituie: -printr-un instrumentemis de o societate bancara sau de o societate de asigurari-formularul GScrisoarea de garantie se depune in original la sediul autoritatii contractante inaintea datei de depunere a ofertelor;
-depunere in numerar la casieria DAPPP Targoviste, str. Revolutiei, nr.2-4;
-virarea garantiei in contul DAPPP: RO80TREZ2715006XXX000246, COD FISCAL 13998965;3.In cazul in care ofertantii intrunesc conditiile prevazute de Legea 346/2004: -valoarea garnatiei de participare va fi 50% din valorarea stabilita;
-operatorii economici vor prezenta documente justificative conform legii.Ofertantii care nu fac dovada constituirii garantiei de participare in forma solicitata pana cel tarziu la deschiderea ofertelor vor fi respinsi in sedinta de deschidere iar ofertele acestore nu se vor deschide.4.Autoritatea contractanta are dreeptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, daca el isi retrage oferta in perioada ei de valabilitate, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, ori refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitete a ofertei.In cazul unei contestatii conf. art.278 (1) in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4322 lei.Garantia de participare constitutita de ofertantiul castigator se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia de participare constitutita de ofertantii necastigatori se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie cu ofertantul astigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expitrarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie completata in conformitate cu formularul 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuieprezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 din 19/04/2006 Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 418 din 15/05/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, completata in conformitate cu formularul nr. 2.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Formularul trebuieprezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.3Certificat de participare la licitatieModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta cfFormularuluinr. 3 ? certificate de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 indice1 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Formularului nr. 4 cu Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile prevazute inOUG 34/2006, Art. 69 indice 1 -Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Lista cu persoanele cu functii de decizie in cadrul Primariei Municipiului Targoviste: prof. Honorius MOTOC - viceprimar-ing.Dorin MAICAN - director DAPPP-ec. Daniela POPA - director economic-ing.Eugen PUSCASU-sef serviciu APPPDeclaratia va fi semnata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr.5Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.6Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat: Certificate de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, care sa prezintesituatia obligatiilor scadente la plata in luna aterioara celei care se depune oferta.Se depune in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1- Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatatorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator ? obiect de activitate (cod CAEN) ? eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal, Autorizatie de functionare /altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei(emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii). Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul??.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 2Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCerinta obligatorie: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.Se depune in original/ copie legalizata/copie lizibilacu mentiunea , ,conform cu originalul??.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Medie cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010 si 2011) ? in valoare de cel putin 1.085.000 lei.Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -O lista a principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati-Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie de minim 542, 500 lei fara TVA. Standarde de asigurare a calitatiiCERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: pt pretul cel mai scazut se acorda punctaj max. pt restul ofertelor conf. formulaP(financiar)(n)=(pret min./ pret(n)) x punctaj max
Durata de furnizare (perioada de timp de la semnarea contractului si pana la receptia produselor)
40
Descriere: durata de furnizare max acceptata 30 zile min 15 zile de la semnarea contractului;pt cea mai mica durata de furnizare se acorda punctaj maxim pt restul ofertelor se calculeaza conf formula P(n) = (durata cea mai mica / durata (n)) x punctajul maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatie off-line
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 15:39