Achizitie publica - Furnizare corpuri de iluminat si piese de schimb ale acestora pentru vehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 345562
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345562/19.04.2013
Denumire contract: Furnizare corpuri de iluminat si piese de schimb ale acestora pentru vehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport BucurestiCod fiscal: 1589886, Adresa: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213074120, Fax: +40 0213074555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120/+40 0213074138, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: RO010861, telefon: +40 0213074120/+40 0213074138, fax: +40 0213074555, persoana de contact: RADU JIANU/Lucian Caraman
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare corpuri de iluminat si piese de schimb ale acestora pentru vehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie corpuri de iluminat si piese de schimb ale acestora pentru vehicule conform Anexa B din prezenta fisa de date.
II.1.6) CPV: 31530000-0 - Piese pentru lampi si corpuri de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 014.42 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP pentru fiecare lot este mentionata in ANEXA B din prezenta fisa de date. In cazul ofertarii mai multor loturi GP prezentata trebuie sa fie egala cu suma GP aferente acestora. Perioada de valab.a gar: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prel.la cererea autorit.contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc de asigurari-Formular 3;acesta se prez.in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc.de atrib;lichiditati depuse la casieria autorit contract, doar pt sume pana la 5.000 lei;OP, cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora lim.stab.pt deschid ofertelor.Plata se va face in contul autorit contract nr.RO50BRDE410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Autorit contract are dreptul de a retine gar de part, ofertantul pierzand suma const, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat.sit.: ofertantul si-a retras oferta, in perioada de valab.a acesteia;oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valab.a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in leg.cu proced.de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conf. cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit. contract va retine contestatorului din gar. de part. o suma raportata la val. estimata a contr., in conf. cu prev.art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006. Gar.de participare se elib.conf.art.88/HG 925/2006.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data anterioara cu 5 zile datei de deschidere a ofertei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA si se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 4;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 5; Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.3.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr 34/2006: se va completa Formularul 11. Declaratia va fi completata de catre ofertant si dupa caz de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Adrian Mihai Campurean-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare, Chiru Virgil-Director Economic, Serban Panaitescu-Director Tehnic, Osman Deniz-Director Comercial, Valeriu Bunea-Sef Departament Exploatare si Siguranta Circulatiei, Tatu Daniel-Inginer Sef Tranport Auto, Cristache Eduard-Sef BTSCTA, Marian Marin/Nicusor Mocanu-membrii comisie din BTSCTA, Voinea Nicu-Inginer Sef DESC, Ivan Sorin-Sef Birou DESC, Strehaianu Gabriel-subinginer, Calota Mircea-inginer, scurtu Ioan Alexandru-inginer, Ivanovici George-Sef DITT, Coman Liviu-Sef Birou DITT-BT-ITP, Trifan Marian Aurel-economist, Jianu Radu Viorel-Sef Departament Marketing Achizitii publice, Cristina Elena Oprea-Sef Servicu Juridic Contencios, GheorgheMariana Daniela-SefBirou Contracte si Avize de Legalitate, Dorin Letea- Sef Serviciu Achizitii Publice, Pompiliu Marin-Sef Serviciu Tehnic, Amalia Andrei-Sef Birou Tehnic, Harabor Raluca/Bratu Lidia Cristina/Ioan Onaca-Birou Tehnic, Jugureanu Emanuela-Sef Birou Contracte, George Mandrila-Sef Birou Plan Analiza, Lucian Caraman-Economist Birou Contracte, Ileana Rusu-Economist Birou Contracte, Oprea Cristina Elena-Economist Birou Plan Analiza, Viorel Antonescu-CJ, Emanuela Dumbrava-CJ, Maria Jacota-CJ. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt Adrian Mihai Campurean-Director General si Chiru Virgil-Director Economic.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 8. Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Omologare CE/CEE de tip sau CEE/ONU de tip pentru produse cf. Ordin 1147/2009 sau certificare de producatorul vehiculului sau de reprezentantul autorizat al acestuia pentru produsele de origine sau produsele de schimb de origine cf. Ordin MTCT 2135/08.12.2005. (Se vor prezenta documente de omologare CE/CEE de tip sau CEE/ONU de tipsau documente emise de producatorul vehiculului sau de reprezentantul autorizat al acestuia pentru produsele de origine sau produsele de schimb de origine )Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 12:38