Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare costume nationale (LOT1), mobilier (LOT2), echipamente IT si audio-video(LOT3), instrumente muzicale(LOT4), aparatura pentru curatenie (LOT5) pentru caminul cultural din comuna Seica Mica, jud Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 351727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SEICA MICA
Numar invitatie: 351727/01.08.2013
Denumire contract: Furnizare costume nationale (LOT1), mobilier (LOT2), echipamente IT si audio-video(LOT3), instrumente muzicale(LOT4), aparatura pentru curatenie (LOT5) pentru caminul cultural din comuna Seica Mica, jud Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SEICA MICACod fiscal: 4556247, Adresa: SEICA MICA NR 75, seica Mica, Telefon: +40 0269514506, Fax: +40 0269514544
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEICA MICA NR 75, seica Mica, Romania, cod postal: 557255, telefon: +40 0269514506, fax: +40 0269514544, persoana de contact: LUPU MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEICA MICA NR 75, seica Mica, Romania, cod postal: 557255, telefon: +40 0269514506, fax: +40 0269514544
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare costume nationale (LOT1), mobilier (LOT2), echipamente IT si audio-video(LOT3), instrumente muzicale(LOT4), aparatura pentru curatenie (LOT5) pentru caminul cultural din comuna Seica Mica, jud Sibiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare costume nationale (LOT1), mobilier (LOT2), echipamente IT si audio-video (LOT3), instrumente muzicale (LOT4), aparatura pentru curatenie (LOT5), pentru caminul cultural din Comuna Seica Mica, jud Sibiu, Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala, masura 322 " Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea srviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale" pentru obiectivul de investitii ?Traditia si cultura s-a nascut la sat. Investitie in scopul revitalizarii specificului local in comuna Seica Mica?
II.1.6) CPV: 18200000-1 - Imbracaminte de exterior (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 580 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea obligatorie. Cuantum: LOT1:860 Lei; LOT2:2686 Lei; LOT3:196Lei; LOT4:116Lei; LOT5:48Lei.(pt IMM 50% cu dovada calitatii de IMM); echivalenta in Lei pentru o garantie de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare; termen valabilitate min 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, termen cel putin egal cu termenul de valablitate al ofertei; posibilitatea de prelungire a termenului de valabilitatei in caz de extindere a perioadei de valabilitate in caz de extindere a perioadei de valabilitate a ofertei. In caz contrar oferta se considera retrasa. Comuna Seica Mica CIF 4556247, cont nr RO29TREZ57724670271XXXXX deschis la Trezoreria orasului Medias. Constituire: a) instrument de garantie emis de in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari ? documentul este recomandat sa fie emis de catre o banca/societate de asigurari din Romania, conform Formularului 18 din sectiunea ?Formulare? (sau alt tip de document eliberat in conditiile HG 925/2006 art 86), in original, in limba romana sau insotit de traducere legalizata, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; b) depunerea de numerar la casieria Autoritatii Contractante;c)virament bancar (ordin de plata) cu confirmarea de catre banca a acestuia, pana la data si ora deschiderii ofertelor. Neconstituirea/nedepunerea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. Conform Formularului 18 se va proceda la retinerea sumei in conditiile art 278 indice 1 alin 1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10 % din pretul contractului fara TVA pt fiecare LOT: 1, 2, 3, 4, 5 (pt.IMM 50%-dovada cu documentele prevazute in Legea 346/2004).Perioada valabil: 60 zile.Mod de constituire: a)nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, prin instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara sau o societate de asigurari (document recomandabil sa fie emis de catre o banca/societate asigurari din Romania), care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 HG 925/2006. b)Cu acordul partilor, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in cont de disponibil, la Trez.organului fiscal competent, deschis la dispozitia AC, caz in care depunerea initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din val. contractului conf. prev.H.G.1045/2011). Autoritatea Contractanta va alimenta contul prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept gar.de buna executie, cu informarea contractantului.Se va completa Form.nr.19 din Sectiuna II-Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Completarea si prezentarea Formular 1- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre ofertant (si de catre asociatii acestuia), respectiv si de catre tertul sustinator(daca este cazul).2. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Completare si prezentare Formular 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare);se va completa pentru fiecare ofertant/asociat respectiv. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Completare si prezentare Formular 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;4. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Completare si prezentare Formular 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;5. Cerinta minima obligatorie (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Completare si prezentare Formular 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006.Detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, urmatoarele persoane: Urian Emil Marius-Primar; Ivan Chirion Irinel -viceprimar ;Suciu Dumitru-referent; Lupu Nicolae Irinel-referent; AlamoreanIoan-consilier; Bacea Dan-consilier; BuiaNicolae-consilier; Cindrea Nicolae Cosmin-consilier; Cosma Mircea-consilier; Grecu Nicolae-consilier; Lup Teodor-consilier; Micu Ioan-consilier; Suciu Nicolae-consilier; Tomuta Gheorghe-consilier; Popa Maria-contabil; Lupu Maria-secretar.Nota: Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din din OUG nr. 34/2006 se va prezenta de catre ofertant/asociat cat si de tertul sustinator(daca e cazul).6. Cerinte minime obligatorii(LOT 1, 2, 3, 4, 5) : Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) certificat de atestare fiscala emis de administratia Finantelor Publice Locale de pe raza judetului in care este inregistrat ca si contribuabil ofertantul, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, din care reiese faptul ca ofertantul nu are datorii catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ;b) certificate fiscale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia fiscala din cadrul primariei in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul(inclusiv pentru sedii secundare si puncte de lucru precizate in Certificatul Constatator al ofertantului), din care sa reiese ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, pentru sedii sociale si puncte de lucru/sedii secundare implicate in derularea prezentului contract de furnizare.Se pot prezenta pentru documentele solicitate la lit.a) si b), formulare-tip echivalente eliberate de autoritatile competente din tara de origine a ofertantului (pentru ofertantii ce au sediul social in alt stat dacat Romania), in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata, in original/copii legalizate/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sau prin alte formulare echivalente.Autoritatea contractanta solicita ca in cazul existentei unei datorii nerambursate, ofertantul sa depuna in oferta dovada platii la zi a datoriilor reesalonate, graficul de reesalonare.Observatii: 1.Documentele vor fi depuse pentru: ofertant, ofertant asociat (unde este cazul).2.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii (cu exceptia prezentarii documentelor justificative privind plata la zi a datoriilor reesalonate conform graficului de reesalonare), acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.3. Documentele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local, in termenele legale ale scadentei de plata, vor fi respinse.4. In cazul unei asocieri, fiecare ofertant asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus.Nota: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Inregistrare persoane juridice/fizice romaneCerinte obligatorii (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Certificatul constatator, in original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, dupa caz, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - Obiectul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii (contractului).Nota: Informatiile cuprinse in certificatul constatator vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Inregistrare persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie(LOT 1, 2, 3, 4, 5): Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata, solicitate in cadrul acestei sectiuni (Certificatul constatator).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pentru ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri a ofertantului pentru ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim: LOT 1:86.000 lei;LOT 2:268.000 lei;LOT 3:19.000 lei;LOT 4:11.000 lei.LOT 5:4.800 lei.Se va completa si prezenta Formularul nr.7 ?Informatii privind cifra de afaceri medie a ofertantului pe ultimii 3 ani?.Ofertantul va putea face dovada mediei cifrei de afaceri globale: pentru anii 2010 si 2011 cu bilanturile contabile, iar pentru anul 2012 cu orice documente financiar - contabile justificative ce pot demonstra informatiilefurnizate (ex: extras din raporturi financiare, bilanturi, cont de profit si pierdere, etc.).Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, la cursul valutar mediu leu/eurocomunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv: -anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON.-anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON-anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON;Prezentarea cifrei de afaceri medie a ofertantului pentru ultimii 3 ani se poate demonstra prin luarea in onsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului de ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest Formular, Cerinta nr. 2 (LOT 1, 2, 3, 4, 5): Informatii privind ?Sustinatorul?ofertantului (daca e cazul).In situatia in care ofertantul beneficiaza de aportul unui ?SUSTINATOR? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?situatiaeconomico-financiara?, se va completa Declaratie angajament de sustinere economico-financiara (Formular nr.15). Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 (LOT 1, 2, 3, 4, 5)Experienta similara-Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3ani.LOT 2: Se vor prezenta maxim 2 certificate/ documente emise saucontrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientuleneficiar, in ultimii 3 ani, in domeniul obiectului contractului, prin care se confirma furnizarea de produse similare LOT 2;LOT 3: Se vor prezenta maxim 2 certificate/ documente emise saucontrasemnate de catre o autoritate ori de catre clientul eneficiar, in ultimii 3ani, in domeniul obiectului contractului, prin care se confirma furnizarea deproduse similare LOT 3;Nota: Numarul de ani (3 ani) solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 2 (LOT 1, 2, 3, 4, 5)Informatii in cazul asocierii operatorilor economici pentru depunerea unei oferte comune (daca este cazul) : Asocierea trebuie sa indeplineasca in mod cumulativ cerintele privind experienta generala si situatia finaciara.Formularul de oferta va fi semnat de liderul asocierii imputernicit in acest sens de catre fiecare asociat.Oferta va include un Acord de Asociere care va indica: partea de implicare a fiecarui asociat;liderul asocerii - responsabil pentru contract, conformat prin imputernicirile semnate de reprezentantii autorizati ai asociatilor.Asocierea se va legaliza numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Membrii asocierii vor fi persoane juridice inregistrate si isi asuma raspunderea solidara si indivizibila pentru executareacontractului.AC nu este raspunzatoare fata de asociati, daca liderul asocierii nu isi indeplineste atributiile fata de cestia.Ptr.indeplinirea cerintelor minime privind situatia economica, financiara si tehnica se vor lua in calcul resursele tuturor membrilor grupului de ofertanti, Cerinta nr. 3 (LOT 1, 2, 3, 4, 5)Informatii in cazul in care ofertantul beneficiaza de aportul unui?SUSTINATOR? in ceea ce priveste ?sustinerea? resurselor ofertantului privitoare la ?capacitatea tehnica si/sau profesionala?.Se vor completa (daca e cazul): Declaratie angajament de sustinere tehnica si/sau profesionala (Formular 16) si Declaratie pentru sustinerea ofertantului (Formular 17). Sustinerea se accepta numai in conditiile precizate de legislatia achizitiilor publice in vigoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 18:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer