Achizitie publica - Furnizare cu montaj inclus a indicatoarelor cu nume de strada pentru Sectorul 2 din municipiul Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 348457
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348457/13.06.2013
Denumire contract: Furnizare cu montaj inclus a indicatoarelor cu nume de strada pentru Sectorul 2 din municipiul Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212527789, Fax: +40 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 2527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 2527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cu montaj inclus a indicatoarelor cu nume de strada pentru Sectorul 2 din municipiul Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cu montaj inclus a indicatoarelor cu nume de strada pentru Sectorul 2 din municipiul Bucuresti, in conformitate cu reglementarile HCGMB nr. 31 din 06.02.2003.Total cantitati: Indicatoarele vor fi ofertate conform anexei nr. 1 din caietul de sarcini, ce devine anexa la Formularul de Oferta.Pretul unitar al fiecarui produs contine: pretul produsului/bucata + transportul produselor la locul de montaj + montajul, inclusiv elementele de prindere + curatarea zonei de lucru;Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent ? 115.000, 00 lei fara TVA.Tipurile de indicatoare cu nume strada care vor fi achizitionate sunt: Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata cel mai mare contract subsecvent1. TIP 1 - PLACUTA INDICATOARE STRADALA 385 x 400 mm / 300 buc2. TIP 2 - PLACUTA INDICATOARE STRADALA 500 x 500 mm / 275 buc3. TIP 3 - PLACUTA INDICATOR DE PRESEMNALIZARE CU FATA DUBLA 200 x 900 mm MONTATA PE STALP PROPRIU DE 3, 50 m / 150 buc4. TIP 4 - PLACUTA INDICATOR DE PRESEMNALIZARE CU FATA DUBLA 200 x 900 mm MONTATA PE STALP EXISTENT / 150 buc
II.1.6) CPV: 44423460-3 - Placi pentru adrese (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 000 - 460, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data ?i ora deschiderii in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare.Cuantum: 9.000 RON;Garantia de participare se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2, C.U.I. 4266260, in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200, deschis la Trezoreria Sector 2, (Viramentul bancar trebuie confirmat de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor); SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari (Model nr. 1).In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare si va retine contestatorului suma de: 4.239, 999 RON.I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat garantiei de participare, dovezile privind calitatea de I.M.M. - Formular nr. 11. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA. Se constituie prin instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari sau daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In contul deschis la dispozitia aut. ctr. se va depune 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig. are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr.cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr. Restituirea garantiei de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate. Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM-urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 , aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - completare Formularul nr. 1, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 2, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular nr. 3, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiamentionata mai sus.Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare Formular nr. 3.a, in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 4, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante si membrii ai comisiei de evaluare sunt: Lemnaru Cristian; Buturca Mihai; Cioaba Alexandru; Negru Daniela; Francu Mircea; Barsan Mihai;Lica Raducanu Elena; Paraschiv Paraschiva; Ion Mirela; Prepelita Daniela; Vasile Ion. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiilelegate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitatecu originalul si in traducere legalizata.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele pentru capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani., Cerinta nr. 2Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica: Cerinta nr. 1 - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare minima de 100.000 lei.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (recomandari, documente constatatoare, pv de receptie, etc.) de natura si complexitate similara incheiat in ultimii 3 ani. Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea: conform cu originalul., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost ob?inut de candidat/ofertant., Cerinta nr. 3Sus?inerea tehnica ? Informa?ii privind partea de contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze., Cerinta nr. 4Asociati .Informatii privind asociatiiIn cazul in care pentru indeplinirea acordului cadru nu este necesara asocierea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularelor., Cerinta nr. 5Inf privind sustinerea.In cazul in care pt indeplin acordului cadru nu este necesara sustinerea din partea unui tert, op ec va face preciz ?nu este cazul? in cadrul formularelor. Sit ec si financ cf.art.186. alin.(1), (2)si(3) dinOUG 34/2006.cifra de afaceri prezent.de catre sustinator (in cazul in care op.ec. apeleaza la aceasta modalitate), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prez de catre ofertant.treb.sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.Capacit tehnica si/sau profes.cf.art.190 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 capacit tehnic si profes: resursele umane (certific, atestate, autorizatii) prez de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant., resursele tehnice prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant. Experienta similara prezentata de catre sustinator, nu se poate cumula cu experienta simil prezentata de catre ofertant., Cerinta nr. 6Se vor prezenta mostre ale produselor ofertate cat si a principalelor materiale folosite la montare.- - o placuta indicator TIP 1 inscriptionata;
- - cate un element de prindere: cui de beton, capsa, holsurub, surub cu piulita zincata;
- - un sistem de prindere confectionat din teava Ø50-Ø100x3, platbanda de 20x3, suruburiM8- - o placuta indicator TIP 2 inscriptionata;
- - o mostra stalp metalic de sustinere din teava zincata de Ø48x3, 2mm, avand l=30 cm;
- - o placuta indicator TIP 4 inscriptionata; Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 09:16