Achizitie publica - Furnizare cutii de depozitare a dosarelor, in cadrul proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Detaliu pentru invitatia numarul 346717
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346717/14.05.2013
Denumire contract: Furnizare cutii de depozitare a dosarelor, in cadrul proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA JUDETEANA PENTRU OCUPAREA FORTEI DE MUNCA HUNEDOARACod fiscal: 11326062, Adresa: p-ta Unirii nr. 2, Deva, Telefon: 0254.216151, Fax: 0254.216088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP(www.e licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare cutii de depozitare a dosarelor, in cadrul proiectului ?ACCES DIRECT IN SPO (ADSPO)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona cutii de depozitare a dosarelor, conform cerintelor minimale si obligatorii din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 30193700-5 - Cutie de depozitare a dosarelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2%dinvaloareaestimata, respectiv3.360 lei .Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM si care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Leg. 346/2004 (Declaratie IMM ?formularul nr.7), garantia de part. va fi admisa in cuantum de 50% din niv. minim impus.Perioada de val. a gar. de part.va fi cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, adica 90 de zile de la termenul limita de dep. a ofertelor. Orice solicitare de prelungire a valab. ofertei va necesita si prelungirea gar. de participare in consecinta.Modul de constituire a garantiei de participare: 1)Instrument de garantare emis de o soc. bancara in favoarea aut. contractante. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o soc. bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducere autorizata si legalizata in limba romana;2) Instrument de garantare emis de o soc. de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o soc. de asigurari straina.3) Ordin de plata in contul AJOFM Hunedoara, cod fiscal: 11326062, nr. cont: RO12TREZ3665005XXX000092, Trezoreria Deva;Dovada constituirii gar. de part. se va prezenta in limba romana. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de participare vor fi declarate inacceptabile conform prevederilor art. 36 alin (1) lit. a) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si vor fi respinse.Garantia se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de depunere a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP, conf. art 18 din HG 1660/2006.Ofertantului caruia CNSC i-a respins o contestatie ca nefondata i se va retine din valoarea garantiei de participare valoarea prevazuta de articolul 278 ยน din OUG 34/2006.Echivalenta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea contractului, fara TVA.2. Modul de constituire a garantiei de buna executie: Conform prevederilor art. 89 alin. (2) si art. 90 din HG 925/2006, in termen de 7 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti, care devine anexa la contract.Se va depune(in original) de furnizor la sediul achizitorului.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.Se restituie: Conform .art.92 alin.(2)din HG nr. 925/2006.Nota: Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de buna executie vor depune documente prin care dovedesc ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I. Declaratie privind media cifrei de afaceri globaleOfertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri globale de cel putin egala cu 300.000 lei.Ofertantii vor prezenta fisa de informatii generale- Formularul nr. 6 completat inclusiv cu datele referitoare la cifra de afaceri realizatat in cel mult ultimii 3 ani, in RON si euro(ofertantii care nu au trei exercitii financiare incheiate vor prezenta cifra de afaceri aferenta anilor de functionare).Ofertantii vor depune in dovedirea cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, in original, copie legalizata/copielizibila cu mentiunea conform cu originalul.Pentru calculul echivalentei se va tine cont decursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii dereferinta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Se solicita Lista principalelor furnizari de produse similare in ultimii 3 aniOperatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a furnizat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, produse similare a caror valoare sa nu fie mai mica de 165.000 lei.Aceasta cerinta poate fi realizata prin prezentarea unor certificate/ documente care sa confirme prestarea serviciilor respective, prezentate in copie ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.In sit. in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ptr. calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii de referinta. Certificat de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru activitati similare obiectului contractului, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.(www.elicitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 11:30