Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de bonuri de valoare pentru carburanti auto,benzina fara plumb si motorina euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 353621
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5
Numar invitatie: 353621/11.09.2013
Denumire contract: Furnizare debonuri de valoare pentru carburanti auto, benzina fara plumb si motorina euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 5Cod fiscal: 4266197, Adresa: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021/4120076, Fax: 021/4120078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti(adresa de corespondenta: b-dul George Cosbuc, nr 36-38, sector 5), Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 214120076, fax: +40 214120078, persoana de contact: Gabriela Ionita/Ghita Iona
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: b-dul George Cosbuc, nr 36-38, sector 5), Bucuresti, Romania, cod postal: 050524
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare debonuri de valoare pentru carburanti auto, benzina fara plumb si motorina euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare carburanti auto-benzina fara plumb si motorina euro 5
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 936 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de partic. se va constitui conform dispoz. art. 86 din HG 925/2006, pentru suma de 4838.72 lei. In cazul constituirii prin OP, suma se va depune in contul RO32TREZ7055006XXX000198 ? Trezoreria Sector 5. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de gar. bancare se va utiliza Formularul nr. 9. Gar. de partic. trebuie sa fie irevocabila . Doc.se vor prezenta in original. In cazul constituirii garantiei de partic. sub forma unor instrumente de garantare, acestea se vor executaconf. prev. Art. 86 alin.(3) din H.G. 925/2006. Perioada de val. a garantie este de 60 de zile de la data limita deprimire/depunere a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de val. a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de partic. va fiprelungita in mod corespunzator. Orice oferta care nu este insotita de garantia de partic. (in original) va fi considerata respinsa in cadrul sedintei de deschidere conf. art. 33 alin 3 din HG 925/2006 actualizata. Incazul in care ofertantul este o asociere , pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoare garantiei de partic. la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertanti asociati, care solicitareducerea cerintei privind val. garantiei de partic. la 50%, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere , conf. Anexei nr. 1 dinLegii nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participareconform prev. H.G. nr. 925/2006. In masura in care Consiliul respinge constestatia depusa de operatorul economic in cadrulprocedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de partic. a ofertantului contestator, suma de 2.419 lei .Cursul de ref. considerat pentru echivalenta garantiei de partic. depusa in euro sau alta moneda va fi cel publicat de B.N.R. cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual, este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit. Garantia de bunaexecutie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Dacapartile convin, modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG nr. 1045/2011 la incheierea contractuluicare se atribuie. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile dela data incheierii contractului. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G.nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate-formular 1, Declaratie privind neincadrarea in art.181/OUG 34/2004-Formularul 2, declaratie privind calitatea departicipant la procedura formular 3, certificat de participare cu oferta independenta-formular 4, declaratie privind neincadrarea inart.69'1/OUG34/2004, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferte-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune "conform cu originalul", certificat fiscal privind indeplinirea obligatiile de plata catre bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", persoanele juridice straine vor prezenta un document similar a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens la care se va atasatraducere autorizata in limba romana.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea sifinalizarea procedurii de atribuire: Director General: Nicorescu VirgilComisia de evaluare: Dr. Ing. Razvan Mihailescu Director Tehnic -presedinte de comisieMEMBRII: Ioana Ghita Insp. de specialitate serv. Achizitii, Gabriela Ionita Insp. de specialitate serv. Achizitii, Mariana Andrei Cons. Juridic si Maria Tica Insp. de specialitate D.U.C.R.S.MEMBRII de rezerva: Laura Gheorghe Cons. Juridic si Vasiliu Mihaela Insp. de specialitate serv. Mediu Informatiile cuprinse in Certificatul Conststator trebuie sa fie reale/actuale a data limita de depunere a ofertelor.Pers.jur./fiz. straine vor prezenta doc.edificatoare care sa dovedeasca o formA inregistrare capers. jur. sau de inreg./ atestare ori apartenenta profesionala, conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident , la care seva atasa traducerea autorizata in lb. rom
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Tert sustinator economic si financiar-In cazul sustinerii economice sifinanciare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 dinOUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impusede legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat lanatura sustinerii invocate., Bilantul contabil aferent anului 2012, vizat si inregistrat de organelecompetente in copii certificate conform cu originalul, Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului inultimii 3 ani (2010, 2011, 2012)sau alte documente edificatoare in cazul in care din motive justificate corespunzator, operatorul economic nu poate prezenta documentele privind cifra de afaceri, in valoare de minim 483.872 lei.Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursulmediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2010- 4.2848lei, 2011- 4.2282 lei, 2012-4.4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cumeste prevazuta la art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economicva indeplini toate conditiile impuse, prezentand in acest sens acordul fermde sustinere raportat la natura sustinerii invocate.Sustinerea capacitatii tehnice si/ sau preofesionale de catre unul sau mai multi terti sustinatori se va face conform prevederilor Art. 190 alin (2) din O.U.G. nr. 34/2006 astfel cum acestea au fost modificate de Legea nr. 193/2013., Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .Prezentarea cel putin a unuicontractprin care sa se confirme livrarea de produse a carui valoare sa fie de 241.936 lei.Furnizarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.De asemenea solicitam ca si criteriu de calificare/selectie ca operatorul economic sa dispuna de cel putin un puncte de alimentare pe raza sectorului 5 , Bucuresti. Pentru asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, ofertantul va prezentaCertificate emise de organisme independente care atesta implementareasistemului de: SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent , copie certificata conf.cu originalul. Certificatul trebuie sa fie valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul in care oferta estedepusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzatoral calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2013 10:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer