Achizitie publica - FURNIZARE de ACETILENA TEHNICA si servicii aferente intretinerii buteliilor de acetilena
Detaliu pentru invitatia numarul 345575
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345575/19.04.2013
Denumire contract: FURNIZARE de ACETILENA TEHNICA si servicii aferente intretinerii buteliilor de acetilena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNH SA, str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015 .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE de ACETILENA TEHNICA si servicii aferente intretinerii buteliilor de acetilena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de acetilena tehnica dizolvata si livrata in butelii, folosita pentru procedeele autogene: sudare, brazare, pulverizare termica, taiere termica, indreptare cu flacara si servicii aferente de intretinere a buteliilor.
II.1.6) CPV: 24321115-9 - Acetilena (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 807.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este obligatorie si are valoarea de: 1416, 14lei; perioada de valabil: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalit.de constit.(pt.garantii in valuta data echivalentei in lei: curs BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor).a) virament bancar, in contul nr. RO10RNCB0165130761980003 BCR Petrosani.b)instrument de garantare, emis conf. legii de o societ. bancara sau de asigurari, in original.Daca doc.este emis de o banca sau o soc.de asig.din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata.(formular 1?model de scrisoare); c)in numerar, prin depunere la casieria SNH SA. Pt.IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratia.conf.anexei 1 sau 2 la lege, operat.econ.pot benef.de reducer cu 50% a valorii garantiei de particip.Daca se prezinta o asociere de operat.econom., pt.a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autorit.contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabil.a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semna contract. Daca un oper.econ.depune contestatie si CNSC o respinge pe fond, autoritatea contractanta va retine din garantia de particip a contestatorului, potrivit art.278.1 alin.1 lit.a din OUG nr. 34/2006, suma: 708, 07 lei. Restituirea garantiei de participare se face cf. prev.art.88 din HG nr.925/2006, coroborat cu preved.art.278.1 alin.2 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.( formular 16 ? model scrisoare de garantie de buna executie )b) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006modificat prin HG 1045/2011.Pentru IMM-uri : operatorii economici daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratieprivind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-secompleteaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 se va prezenta de catre ofertant si de catre operatorii economici asociati(daca este cazul)-se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in situatiile de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. In cazul tertului sustinator, acesta va prezenta declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006 ? se completeaza conform formularului 3.2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2.Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3.Ec. Popescu Verginica- Director Economic4.Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5.Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6.Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7.Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8.Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9.Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10.Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11.Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12.Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13.Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14.Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.Juridic.Valoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA. Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 691 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de catre ofertantul asociat sau de tertul sustinator - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta- se completeaza conform formular 5 potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie - se completeaza conform formularului 6 ; Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2)si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-se completeaza conform formularului 7. Pentru persoane juridice si fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.2.Autorizatie ISCIR conform PTC5/2003 - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor.Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-documente emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil la data de 31.12.2011 .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2013 15:04