Achizitie publica - Furnizare de Aparatura medicala: Masa de operatie si Lampa de operatie
Detaliu pentru invitatia numarul 329956
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329956/20.06.2012
Denumire contract: Furnizare de Aparatura medicala: Masa de operatie si Lampa de operatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHINCod fiscal: 1235218, Adresa: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Telefon: 0265 512712, 0265 511875, Fax: 0265 512809, 0265 511875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265512712, fax: +40 265512809, persoana de contact: PANFIL NOVAC MANTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de Aparatura medicala: Masa de operatie si Lampa de operatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de aparatura medicala conform Caietului de sarcini : - Masa de operatie buc 1- Lampa de operatie buc 1
II.1.6) CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 Masa de operatie 950lei, Lot 2 Lampa de operatie 970 lei. Periada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.13prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO69TREZ4775006XXX003386, deschis la Trezoreria mun. Reghin, Cod fiscal :1235218)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.Garantia de participare se returneaza conform legislatiei in vigoare.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depus in original pana la data de (vezi invitatia de participare ? termenul de depunere a ofertelor) ora 15:00 , la sediul autoritatii contractante.Pentru Lotul 2 in cazul respingerii eventualelor contestatii: Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278indice1 din OUG nr.34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, cu exceptia celor care au fost reesalonate, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii;Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, cu exceptia celor reesalonate, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Personalul din cadrul autoritatii contractante responsabili cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dr. Moldovan Iuliu - manager, ec. Sintamarian Mirela - dir. Fin.-Cont., ing. Biro Albert - sef serv.Adm.ATAp., jurist Todoran Ancuta Autorizatie de functionare / altele echivalente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (minimum 1) Certificat ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 13:27