Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de articole textile de uz casnic ptr. Caminele stud. si Casa de oaspeti


Detaliu pentru invitatia numarul 260802
Autoritate contractanta
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de articole textile de uz casnic ptr. Caminele stud. si Casa de oaspeti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39512000-4 - Lenjerie de pat (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de articole textile de uz casnic pentru Caminele studentesti si Casa de Oaspeti
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 19.07.2010 12:16
Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, str. N. Iorga, nr. 15-17 - la Registratura.
Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia, la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, loc. Alba Iulia
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 44, 500 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neinc. in preved. art. 181 din OUG 34/2006; Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul gen. cons. (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor; Cert. const. privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul local (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor; Cert. const. emis de ORC (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertelor; Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Experienta similara in val de min. 44.500 lei, fara TVA confirmata prin un contract, pv receptie, recomandare sau documente echivalente; mostre din materialul utilizat ptr. fiecare produs din C.S.; Garantie de participare: 800 Lei, ptr. IMM se accepta 400 Lei;
- atasat la prezenta invitatie de pe SEAP;
- de pe site-ul: www.uab.ro/la sect. informare-publica-licitatii.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer