Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de autovehicule cu utilizare speciala prin inchiriere, fara conducator auto


Detaliu pentru invitatia numarul 324300
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.
Numar invitatie: 324300/18.04.2012
Denumire contract: Furnizare de autovehicule cu utilizare speciala prin inchiriere, fara conducator auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Publica Locala a Padurilor Piatra Craiului R.A.Cod fiscal: RO 19113639, Adresa: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Telefon: 0268223007, Fax: 0268223007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Postavarului Nr 5 Zarnesti, Jud Brasov, Zarnesti, Romania, cod postal: 505800, telefon: +40 268223007, fax: +40 268223007, persoana de contact: Nagy Alina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante - RPLP PIATRA CRAIULUI RA, Oras Zarnesti, Judet Brasov, strada Postavarului nr. 5
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare fond forestier proprietate publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de autovehicule cu utilizare speciala prin inchiriere, fara conducator auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru anul 2012 este necesara furnizarea prin inchiriere de autovehicule cu utilizare speciala, fara conducator auto, pentru desfasurarea activitatii compartimentului Administrativ - Serviciul Spatii verzi-Salubrizare din cadrul RPLP Piatra Craiului RA
II.1.6) CPV: 34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 1.988, 25 ron (cu resp. art. 85, H.925/20056)Se poate constitui conf. art. 86 din H.925/2006 astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original.- prin depunerea la sediul autoritatii contractante: a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor sau a unei sume innumerar.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf. prev. art. 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din facturile emise de prestator autoritatii contractante, in conformitate cu H.925/2006, art.90, alin 1 si 3.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- formular tip sectiunea Formulare2. Certificat de participare la procedura cu oefrta independenta - formular tip sectiunea Formulare3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular tip sectiunea Formulare4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formular tip sectiunea Formulare5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006- Pers. cu functie de decizie in cadrul AC sunt: Dir. Gen. Ing. Rozorea George Gabriel, Dir. ec. Barbu Marieta, Comisia de evaluare: Ing. Zamfir Ioan, Cons. Jur. Vasii Catalin, Dir. Adm. Craciun Iancu, Cont. Tamas Elena, Resp.achiz. Nagy Alina, Membrii rezerva Cont. Garbacea Gabriela si Ing. Toader Alin.6. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale- din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta;7. Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat-din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta; Pentru persoane juridice romane se va depune copie si original Certificat constator emis de ORC. Documentele originale se vor inmana ofertantilor dupa deschiderea ofertelor.Pentru persoane juridice straine - se vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratieprivind evolutia cifrei de afaceri (conf. art. 185, alin. 1, lit. c)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In conf. cu prev. art. 188 alin. 1 din OUG 34/2006 se solicita urmatoarele: - Lista principalelor contracte de furnizare similare in ultimii 3 ani;
- Copie contract similar cu o valoare mai mica sau egala cu valoarea estimata a contractului ce face obiectul prezentei proceduri.- Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune operatorul (atat in proprietate cat si ca utilizator in baza unui contract de leasing)pt. indeplin. contractului.- Declaratie pe propria raspundere cu inlocuirea de autospeciale in cazul defectarii;
- Polita de asigurare RCA - original si copie se solicita pentru toate autospecialele ce fac obiectul ofertarii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatie disponibila in SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer